11.05.2010

Ipanema Gisele Bündchen Terlik & Ayakkabı

Yazın severek kullandığım terlik ve ayakkabılardan biridir ipanema. Rahatlığı tartışılmaz diye düşünüyorum. Özellikler denizde ve havuzda çok şık ve çok rahat oluyor. Çakıllı denize girenleriniz vardır mutlaka o denize çıplak ayakla girmek yürek ister doğrusu işte bu tür durumlar için yapılmış ayakkabılarına bakmadan tatile çıkmayın derim. Ben denedim, güvendim, severek giyiyorum. Hatta deniz ayakkabıları dışında evim içinde yaz terlikleri aldım. Evde rahatça giyiyorum. Tabi bu sadece ev değil sokakta spor kıyafetlerle bi bütün oluyor. Yani çok amaçlı kullnım. Ve yıpranmıyor arkadaşlar. Uzun ömürlü diyebiliriz.

Bugün ipename ürünleri Markafoni'de indirimde. Ordan bir kaç model alabilirsiniz ben burda size daha değişik modellerini tanıtacam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....