14.06.2010

Makyaj Çantamın İçindekiler


Makyaj çantamın içinde her zaman bulunan şeyleri yayınlamaya karar verdim. Ufak bir makyaj çantam var her çantamın içine kolaylıkla sığıyor.
Çantamda neler var bakalım;
Aven termal etkili yüz spreyi
Maxfactor Miracle touch fondotön
Clinique pembe allık
Maybeline siyah far
Loreal glamshine pembe ve kahve tonunda rujlarım
Garnier gözaltı rollon
Vichy 50 factor güneş koruyucum
Avon pudra tonunda oje
Avon mavi göz kalemi
MAC siyah suya dayanaklı göz kalemi
Loreal Volume Express Mascara
Maybeline pembe SPF 15 ruj
Avon Arabian glow serisinden kahverengi ruj
Avon Perfect eyeliner

işte bu kadar.Sizde gönderin bekliyorum arkadaşlar.

6 yorum:

  1. Garnier'in göz altı rollon'u işe yarıyor mu gerçekten?

    YanıtlaSil
  2. sabahları gözleri şiş kalkan yada çok ağlayan biri iseniz evet işe yarıyor diyebilirim. göz altı morluklarını yok etme gibi bir marifeti yok ama bunun için kullanılmamalı. ben sadece şişliği kısa sürede indirdiği için kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. allık benim vazgeçilmezim, çantanda 2 tane mutlaka var, bronz ve şeftali ayrı ayrı:))

    YanıtlaSil
  4. harika bir allık ya lorealı bu allığı birde clinique. Tavsiye derim stilcim. Clinique mutlaka denemelisin

    YanıtlaSil
  5. Sabah gözlerim şiş kalkarım genelde o zaman ben de denemeliyim en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  6. vichy gunes koruma kremını bende sıparıs ettım bakalım memnun kalacak mıyım :)

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....