9.06.2010

MODA HAFTASINDAN DUYURU DAHA DOĞRUSU SİTEM

4 aydır blog yazıyorum burda. Face grubum var ve 800'e yakın üyem var ve yayınladığım 150 postum var. Hergün post yayınlamaya özen gösteriyorum. Bütün güncel olayları sizinle paylaşmayı seviyorum. Ve biliyorum ki faceden dolayı haberleri okuyorsunuz. Peki neden?

Neden Beğen linkine tıklamak veya blog sayfama gelip yorum yazmak bu kadar mı zor ve önemsiz. Emeğe saygı bu kadarmı az. 4 aydır sabrediyorum. 4 aydır sadece tek bir kişiden yorum aldım oda Stil direktörü. Sağol ablacım çok teşekkür ediyorum çünkü en çok ihtiyacım olduğu anda yorumunu okumuştum. Çünkü o gün bloğu silmeye karar vermiştim. Ve şimdi yine aynı duygulardayım.

Haketmiyorum sizce teşekkür mesajını, okuduğunuzda aklınızdan geçen düşünceleri, okuduğunuzu belli eden bir yorumu görmeyi haketmiyorum. Face sayfamda blog sahibi bir çok arkadaşımda var. Kendileri de iyi bilir yorum gelmediği zaman kendilerini nasıl kötü hissederler. Destek olmak için bile tek bir beğen linkine tıklamadılar.

HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Düşündüğüm şey ise bundan sonra facede beni görmenize gerek yok madem ilgilenmiyorsunuz postlarımla hiç arkadaşım olarak listemde kalmayın.

 EMEĞE SAYGINIZ İÇİN ÇOK SAĞOLUN.

Bir kaç arkadaşım hariç bu sitem herkese. Sözüm meclisten dışarı zaten onlar kendilerini biliyorlar. Destek olanlar için binlerce teşekkürler

Hakeden ve Haketmeyenler sadece burda olduğun bildirin yeter bana. Umarım beni anlamışsınızdır.

9 yorum:

  1. walla canım, bende reader ıma uzun zaman önce eklemişim seni, ama hiç yorum yapmamışım,
    işin özü şu;
    blogunda pek çekici birşey yok, olan indirimleri bizlerle paylaşıyorsun iyi güzel, fakat kendinden de birşeyler katmalısın bence,
    burda yazan herşey bir çok blogta da yazan şeyler, biz okuyucular olarak (nacizhane benim fikrim tabi ) her yerde aynı şeyleri görünce hızlıca bir göz gezdirip direk geçiyorum.
    bu yazdıklarım seni üzmekten ziyade bence kamçılamalı
    madem 4 aydır yazıyorsun sabrettin dahasınıda yapabilirsin.
    şu aralar zaten her blogta bir -ne giydim - postları aldı başını gidiyor...
    var olandan esinlen ama taklit etme yeni birşey üretmeye bak bence, her gün 1 post yayınlamaya çalışmaktansa yayınladınmı akılda kalıcak bir post yayınla bence..

    kızma sakın ;)

    YanıtlaSil
  2. kızmadım hayır kesinlikle. aksine sevindim. kötüde olsa eleştiride olsa iyi yorum almak. keşke daha önceleri bunu bilseydim

    teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Güzel kısım sen neden üzülüyorsun kendini biliyorsun sıkma canını yakında güzel bir projede sende dahil olacaksın bekle ama sürpriz :) Sakın silme bak yerim seni ona göre :)

    YanıtlaSil
  4. ah ablacım sende olmasan. Bekliyorum sözünü her zman dinledim yine dinliyorum. Özelden bana yaptığın uyarılarıda dikkate aldım görmüşsündür.

    YanıtlaSil
  5. ya inanmıyorum, ben çok yeni bir blog yazarı olarak şuan seni eleştirmem doğru değil ama lütfen üzülme ve bazı şeyleri kendin için yap sadece takip edenler için değil ve mutlaka devam et ben bugün bloğunu gördüm ve takibe devam edecem,öptümm

    YanıtlaSil
  6. ben yorum yazmıştım acaba onaylanmadı mı yoksa ben mi gönderemedim??

    YanıtlaSil
  7. neden üzdün kendini bu kadar:(:(:(ben de senin gibi 4-5 aylık blog yazarıyım sana tavsiye vermem ne kadar doğru olur bilmem ama blogunu kişiselleştirsen kendinden de bi şeyler katsan arada hediyeler verip izleyicilerine süprizler yapsan inan gerisi gelir ilk başlarda birilerine ulaşmak zor olur ama sonra birdenbire hızlıca artar seni izleyenler beğenenler yorum bırakanlar sen üzme canını ama samimi samimi beklentini söylemişsin o yüzden de tebrik ederim seni:)bak izleyici sayın bi tane arttı bile:)

    YanıtlaSil
  8. bencede bu kadar takma, :) bende 4 aylık blog yazarıyım 11 den fazla izleyicim yok uzun zamandır 11 de sabitlendim, bence buda bi başarı kim 11 de takılıp kalabilir ki? (evet ben ben):) bence böyle bi post yerine bloğumu nası geliştirirm başlığı altında bi post hazırlasaydın sana daha yararlı olabilirdi. Ayrıca bloğu hayatının önemli bi parçası olarak görmemelisin, sadece hayatının eğlencesi olarak görmelisin.

    YanıtlaSil
  9. herkese teşekkür ediyorum ben bir anlamda eleştirileri alacağımı bildiğim için bunu bu cesaretle yayınladım. sağolun bütün eleştirilere açığm bol bol yazın

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....