13.07.2010

Toties Butik Ayakkabı Perisi Alışverişim

Alalı çok oldu bu ayakkabıyı resimlerini yeni koyabildim. Toties Butikten almıştım bunları. Biliyorsunuz değilmi Toties'i. Meşhur Ayakkabı Perisi artık Toties. Severek yaptığım bu alışveriş sahibi çok şirin bir paket yapıp göndermişti bana. Güvenli bir alışveriş imkanı sunuyor size. Sıfır ve kutusunda gelen Amerika'dan ithal ettiği bu ayakkabıları Türkiye'de bulmak zor tabi. Ayakkabılar gayet şık ve rahat. Gitti gidiyor üzerinden yapıyor satışlarını ama sanırım havale yoluylada  irtibata geçerek alışverş yapabilirsiniz

4 yorum:

  1. Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
    Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
    Şimdilik Hoşçakal...

    YanıtlaSil
  2. nazar değdi. Az önce feci düştüm ve şuanda sol bacağımı dizden aşağıya sakatladım. çok acıyor

    YanıtlaSil
  3. ayakkabilar cok krem siyah neguzel duruyor keyifle kullan

    YanıtlaSil
  4. Çok tarz güle güle giy canım

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....