25.09.2010

Hotiç Trendyol Kampaayası

Hotiç Trendyol da şuanda indirimde ve iki gün daha devam edecek satışı.
Modern kadının dinamik yaşam tarzına uyumlu, günden geceye uzayan, dinamik ve özgün seçenekler sunarak tasarım ve üretim kalitesiyle fark yaratan Hotiç, global dünyadaki öncü trendleri yaşam stiline dönüştüren çağdaş kadının ayakkabı ve aksesuar markası...Tüm ürünlerinde gerçek deri ve doğal malzemeleri kullanan Hotiç, modern, dinamik, elegan tasarımlarıyla iş, gece ve haftasonu için farklı konsept ve koleksiyonla hazırlayıp üretiyor. Şimdi Trendyol kadınlarının beğenisine sunulan Hotiç çizme ve botları kaçırılmayacak fırsatlarla..


Ben hemen bir tane çizme kaptım ordan. Sizde kaçırmayın derim...



Bunu kaptım hemen bir kaç tanesinde daha kararsız kaldım düşünme aşamasındayım hala...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....