21.10.2010

400. Yazı Şerefine Gelsin Hediyeler


Evet Arkadaşlar 400. Yazımızı yazmış bulunuyorum. Eeee 400'ü öyle kuru kuru kutlamak olmaz diyorum ve bunun şerefine bir hediye veriyorum Pazar Akşamına Kadar bırakacağınız 


Bu akşam sonuçlanacak arkadaşlar hadi ama son saatlerde sadece yapacağınız bir yorum bırakmak ve izleyici olmak şartıyla size çekiliş sonucunda 2 kişiye süpriz bir hediye veriyorum.

Bu arada 100. izleyici yarışması da hala devam ediyor. izleyiceler 100 olunca bununda çekilişini yapacağım. Arkadaşlar Son günlerde izleyicim olan arkadaşlar eğer 100. izleyicim başlıklı yazıya yorum bırakmazlarda yarışmaya katılamayacaklar bence yorumlarınızı bırakın neden o babaetleri alma şansını kaçırasınız ki. Hadi bakalım bekliyorumm..

10 yorum:

  1. Çabucak 100'lemen dileğimle...
    Böyle devam ;)) Zevkli bir blog yazıyorsun bence...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. izleyicinizim zaten öylede olmaya devam edeceğim çok keyif alıyorum takipten.inşallh daha büyük rakamlara diyelim hayırlı olsun
    ece kalaycıoğlu

    YanıtlaSil
  3. bloğunu yeni keşfettim. Hemen takibe aldım bana da beklerim:)http://modadamoda-brc.blogspot.com/ görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
  4. Harika bir blog sahibesisin. Bende bloğum olmadığı için sadece faceten duyuru yaptım. Umarım 100. izleyiceyede ulaşır ve daha kaç yüzler görürsün

    YanıtlaSil
  5. Aaaa Yarışam evet evet bende katılmalıyım. Cnm benim ben zaten seni sıkı takip ediyordum Facete ve twitterda duyurularımı yaptım. Sonucu merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. bu yarısma sayesinde buluştuk blogunla. Hemde hemşeri cıktık. ne güzelll :) görüşmek üzere öptük

    YanıtlaSil
  7. ebrucum yarışma sonucunda hediyemi senden elden alırım artık.. görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  8. Daha nice 400'lere. Tebrik ediyorum. Ayrıca Trendus'ta da başarılar dilerim.

    Sevgiler
    Casa Amica

    http://casaamica.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler cnm ama trendus benim için hayal sanırım baksana hiç sevenim yokmuş benim :)

    YanıtlaSil
  10. Son anda yetiştim sanırım bende katılıyorum yarışmaya

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....