14.10.2010

Alexa Mulberry Çanta


Hollywood yıldızlarının kolundan düşürmediği gözde çantalar Alexa Mulberry.
Model Alexa Chung’i görüyorsunuz ; Alexa Muşberry çantası ile çok memnun bir görüntü çiziyor. Alexa Mulberry çanta fiyatları 1,200€’dan başlıyor .
Alexa Mulberry çantaları çok fonksiyonel modeller, bir çok şekilde kullanabilirsiniz ; kolunuzda omzunuzda hatta bir sort çantası gibi kullanabiliyorsunuz. Ben orjinalini alamasam da bu modele yakın bir model çanta aldım yakında elimde olur. Sizde bu tarz bir çanta arıyorsanız size nereden aldığımı yazabilirim. Mail atmanız yeterli bu arada adresimi bilmeyenler bana burdan ulaşabilirler.

2 yorum:

  1. merhaba. nette gezinirken blogunuza rastladım güzel şeyler paylaşmışsınız:)
    alexa Muşberry çantanızı nerden aldığınızı merak ettim paylaşacağınızi söylemişsiniz:)

    YanıtlaSil
  2. http://modahaftasi.blogspot.com/2010/09/suet-taba-rengi-canta.html çanta bu linkteki cnm. Orjinal değil zaten benzeri demiştim.
    Bunu ebaydab aldım ben

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....