4.10.2010

Büyük ÖzürDiliyorum

Arkadaşlar büyük bir sorun oldu. Bloğumu işlerim yoğun olması nedeniyle yazamıyordum ve bir arkadaş da ben yazarım dedi ve şifrelerimi verdim bir süreliğine yazı yayınlıyordu arada bir. Kendi ile ilgili değil sadece moda konularını. Ama dün bir arkadaşımın şikayeti üzerine blogdaki konuları incelemeye aldım ve çoğu postun kopya olduğunu anladım.. Çok özürdileyerek bu şekilde olan postları en kısa zamanda düzelteceğime ve bu olanlardan dolayı çok üzgün olduğumu bilmenizi isterim.Son Bir iki haftalık postlar bu şekilde kusura bakmayın ne olur.
Bu arada O arkadaş artık bloğumda yayın yapmıyacak yine ben tel başıma yayın yapacağım bilginize...

2 yorum:

  1. teşekkür ederim siu'cim İlk defa başıma geldi ama çok üzüldüm gerçekten ben. Hayatı yaşayarak ve işlerde hatalarla kendini geliştirerek büyürsün ....

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....