18.10.2010

Gözne - Ayvagediği Yaylamız











Hafta sonu Gözne Ayvagediğine gittik. Orada bizim Arsamız vardı. Oraya bir bakalım dedik. Yok böyle bir güzellik yaaa. Resmen cennetten bir köşe gibi. O manzaraya arsanın bulunduğu siteye ve evlere bayıldım. Hemen karar verdik canımla ev yaptırıyoruz Dağ evi, yayla evi artık ne denirse çünkü ben yazdan çok kışın kullanmayı düşünüyorum eğer olursa. Çünkü manzarası harika hele ki benim kafamdaki mimaride triplex bir dağ evi yaptırırsam süper olur. Hemen resimlerini yayınladım bakın bana hak vereceksin o kadar güzeldi ki. Adana'da hava 28 dereceydi Gözne de 10 derece birden düştü hava. Yazınki serinliğin tahmin edemiyorum. Mersinde olup da Gözneye yolu düşenler olursa eğer Gözne'ki Sarnıç Restaurantı da denesinler derim. harika sucuk ekmek yapıyorlar...:)

2 yorum:

  1. Çok güzelmiş ya nasıl özendim oksijene

    YanıtlaSil
  2. bende hasret kalmışım resmen oraya gidince açıldım kendime geldim. Harika bir yer beklerim inşallah Dağ evi bitince ablacım :)

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....