15.10.2010

PuCCa'nın Günlüğü

Sabahtan beri öyle bir siteye takıldım ki sormayın. Sürekli okuyorum. Nasıl takıldım bilmiyorum ama takıldım işte neden ilgimi çekti onuda anlamadım ben ama okuyorum işte. Az önce yeni kafamı kaldırdım monitörden bir baktım kızın 5 aylık macerasını okumuşum. yuhhh dedim yaa nasıl bir sürükleyiş bu.

İzmir' li bir kız. Maceralarını yaşadıklarını her şeyini anlatıyor bildiğimiz günlük tutmuş ama hayatı öyle bildiğimiz basit bir yaşam gibi durmuyor biraz fazla abartılı ve biraz fazla rahat gibi. Her ne kadar kendisi bunu kabullenmese de 5 aylık sayfaları okudum öyle yani.

Üzgünüm PuCCa ama kendini düzeltmen lazım cnm.....

Pucca'nın Günlüğü okumak isteyen varsa buyrunnnn

3 yorum:

  1. çok güzel teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. aaa bende okuyorum puccanın günlüğünü (tabikide ilk yazısından başladım okumaya:))) şimdi kitabı çıktı biliyormusun ? orda yaza yaza bi yayın evi keşfetmiş hatta yeni çıktı galiba adıda ''küçük aptalın büyük dünyası'' alıcam onuda bi ara ama okuyanlar önceden bloğunu okuduğu için şu yorumu yapıyor''sanki bloğu kitabı kitabıda filmiymiş gibi diyor'' kitabını okuyan filmini izliyormuş gibi hissediyormuş:)

    YanıtlaSil
  3. ayy biliyorum cnm çıkışta kitapçıya giecem direk almak için kitabı...

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....