30.10.2010

Trendus'da 3. cü Oldum. Oleyyyyyyyyyyyyyy!

Oleyyyyyyy... Trendus'da Üçüncü sıradayım arkadaşlar. Daha yarışmanın sonuçlanmasına çok var biliyorum ama bu seviyeye yavaş yavaş yükseldiğim düşünülürse eğer evet Birinci olma şansım hep var. Daha çok desteğinize ihtiyacım var sanırım. Hadi daha çok oy bekliyorum beni sevenler benim birinci olmamı isteyenler bana oy vermeye devam etsinler ve arkadaşlarına sevdiklerine duyuru yaparak bana oy toplasınlar. Hadi arkadaşlar birinciliği hakettiğimi düşünüyorsanız Desteğini Bekliyorum... Hepinizi çok seviyorum.


Arkadaşlar desteklerinizi bekliyorum.

Trendus’un yeni başlattığı Blog Ödülleri yarışmasına ben de katıldım. Bana destek olacğaınızı tahmin ediyorum o yüzden Buraya tıklayıp Beğeniye Göre Azalanlarda 3. sıradaki Moda Haftası'nı bulun ve Oy Ver butonuna tıklayın o kadar! Hadi bakalım oylar gelsin lütfennn :))) Pleass

4 yorum:

  1. Tebrikler canıım:) seni adına çok sevindim onca blog içerisinde kolay bişey değil tabi ki:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler cnm darısı senin başına inş. Desteklerini esirgeme ok. oy toplamam lazım hala şuanda ikinciiyim. Aramadığım kişi kalmadı diyebilirim :)))

    YanıtlaSil
  3. ya her ıp den bir oy atılıyomuş ben farkına varmadım ilk başta birine oy attım öyle beğendiklerime ilerliycektim ama olmuyomuş tabi:( başka pcden girersem oy atcam sana hadi bakalım iyi sonuçlarını bekliyoruum:) çok da iddialı bloglar var ama bazıları da çok haketmediği oylar almış gib

    YanıtlaSil
  4. *fashıonable princess

    teşekkür ederim cnm.

    *Adsız

    bu arada ismini vermeden bana haksız suçlama yapan arkadaşıma youm yazdığı için teşekkür ediyorum ama adını vermedikçe yayınlamayacağım. Adını verde diğer izleyicilrimde senin yaptığın haksızlığı ve hakareti bilsin

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....