24.01.2011

Kaktüs Kent Rezaleti


Adana'da yaşadığımı birçok okurum bilir. Adana Kaktüs Kent’i de adanalı herkes bilir. Yaşadığım hayal kırıklığı ise hiç bilmediğim ve aklıma gelmeyecek bir durumdu.

Kaktüs kent Adana'nın iyi diye tabir edeceğimiz mekânlarından biri idi ama hafta sonu yaşadığımız olay yüzünden sıfırın altında şuanda. Şehir fırsatını biliyorsunuzdur. Bende bugüne kadar şehir fırsatından birçok kupon satın aldım. Geçenlerde Kaktüs Kent kahvaltı kuponu satıyordu nasılsa bildiğim bir yer diye kupon satın aldım eşim ve benim için. Kuponlarını geçtiğimiz hafta sonu için kullanmayı planladık ve perşembe gününde rezervasyon için aradım. Rezervasyon alan bayan sadece şehir fırsatı için rezervasyon alıyorum diğer kişilerinki önemli değil dedi. Ki ben sordum sayı artarsa sorun olur mu diye hayır bir sorun yok dedi. Neyse biz 4 kişilik rezervasyon yaptıralım ikisi şehir fırsatı ikisi normal dedim. Anlaştık ve telefon kapandı cuma günü pazar kahvaltısına iki arkadaşımız daha gelmek istedi. Bende doğal olarak telefondaki bayan normal gelecekler için rezervasyon gerekmiyor dediği için aramadım tekrardan. VE İkinci bir özellik masa ayırtmak istediğim de telefonda masa ayırtmıyoruz geldiğinizde beğendiğiniz boş yere geçersiniz dediler "Ok" dedim. 

VE Büyük Gün. Dün Kahvaltı için mekâna gittik. Bir beyefendi karşıladı bizi buyurun geçin masanız burası dedi ama bir de ne göreyim köşede ufak bir kare masa ve 4 sandalye ki salonda teras bölümü boşken... Ben tabi Masa ayırtmıyoruz demiştiniz dedim. Hayır, ayırtmıyoruz sizin masanız burası dedi. Adam gitti. Ben koptum tabi. Eşim adamın peşinden gitti tekrar çağırmaya adam bizi sallamıyor bile arkasını dönüp gidince eşim normal olarak peşinden gitmek zorunda kaldı. Adam döndü terastan dolaştı benim önüme çıkınca ben atıldım hemen. " Beyefendin bana telefonda masa ayırtmıyoruz dediniz ki ben özellikle telefonda teras istiyorum dedim de. Geldiğinizde beğendiğiniz yere oturursunuz dediniz" dedim."Siz şimdi bana bu kadar boş masa varken masanız burası diyorsunuz üstüne üstlük biz 6 kişilik masa istiyoruz dediğimi halde" dedim. Adam ne dese beğenirsiniz Rezervasyonsuz almıyoruz. İki kişiyi alamıyacam. Ben şoktayım tabi. "Ama beyefendi telefonda rezervasyon yaptırmak istediğimde gerek yok demişti." dedim. "Şuanda doluyuz" dedi. "Peki, rezervasyonda masa ayırtmıyoruz dediniz peki ben neden istediğim masaya oturamıyorum şimdi dedim orası dolu" dedi." Beyefendi dalgamı geçiyorsunuz adam mı seçiyorsunuz. Masa ayırtmıyoruz diyorsunuz şimdi orası dolu diyorsunuz. Çelişkili konuştuğunuzun farkında mısınız." dedim ama ben koptum. Eşim araya girdi bir kaç şey söyledi ama sinirlendim bu arada iyice. Eşim gidiyoruz dedi kapıda gelen arkadaşları da aldık ve çıktık oradan. Daha sonra eşim yetkilisi ile görüştüğünde kadın aynı şeyleri söyledi durdu...

Kendime gelmem bir 15 dakikamı aldı tabi benim. Gittik başka bir yere oturduk güzel kahvaltımızı yaptık ama tabi bu burada kalmayacak. 

Şimdi siz söyleyin kim hatalı burada. 

Buradan tekrar söylüyorum. Bu yaptığınız terbiyesizliğin cezasını siz çok daha kötü yaşayacaksınız. Çok iyi bir reklam yaptınız ve siz bu yazıdan daha fazlasını hak ettiniz.

2 yorum:


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....