29.04.2011

Dört Yeni Clinique Ürünü ve Ben Hepsini İstiyorum


Ben Clinique ürünleri seviyorum ve bu dört yeni sürümleri denemek için heyecanlıyım bu yüzden günlük ürünleri kullanın: Tombul Stick Nemlendirici Dudak Renklendirici Balsam, Moisture Surge Renkli Nemlendirici SPF 15, Gözenek Arındırıcı Çözümleri Düzeltici Serum ve Alt Lash Mascara. Ben kış aylarında özellikle kuru cilde sahip çünkü ben bazen çok kuru ciltler almak / yaz bahar sırasında bile, benim cilt için tüm ilgili nem değilim. Ve ben en alt Lash Mascara heyecanlıyım, ben her zaman derim ama işi yapabilir, bu mikro-mini fırça her şey bitti olsun çünkü benim alt kirpik bunu asla! bahar burada nihayet olduğundan, sulu ve susuz dudakları hakkında's! Clinique's dudak ürünleri benim favorim dudaklarım nemli ve süper yapışkan değil, bu şirin Tombul Stick Nemlendirici Dudak Renklendirici Balsam, çok nefis Shea, Mango Tohum Yağı ve Jojoba Yağı ile infüzyon, boya kalemi gibi. Ve bayanlar, bizim bilinen nedenlerle rafine gözenekleri tutmak için yeni sürümleri kontrol için önemlidir ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....