23.05.2011

Bebeğimin Alışverişi

Dün gittim ve ne zamandır yapmak istediğim alışverişi yaptım. Uzun araştırmalar sonunda hem herşeyi bulabileceğim bir mağaza olması hemde fiyatlarının bir çok mağazaya göre düşük olduğu kararına vardım ve e-bebek mağazasından aldım herşeyi. Yalnız ben internetten almadım. e-bebeğin internet üzerinden alışveriş imkanıda var aslında orada daha çok çeşit vardı ama ben gözümle görmek istedim sanırım almak istediklerimi.
Gelelim aldıklarıma evde tek tek fotoğraflamadım aldıklarımı internet üzerinden resimlerle göstereceğim. şifonyerini hazırladığımda yerleştirdikten sonra çekerim fotoğraflarını. Şuanda evde poşetlerde duruyor hala :) Çok yorulmuştum öyle bıraktım poşetleri eve valla.

Biberonlarla başlayalım:
Biberon tercihim Philips Avent olarak seçtim. Bal mumunda yapılmış olanını seçtim. Şimdilik bebeğim için küçük 125 Ml olanını aldım ama ileriki dönemlerinde tabi ki ml yükselecek.

İkinci tercihim Dr Browns oldu. Bunda da yine 120 Ml aldım geniş ağızlı ve kolik önleyicili. Bebeklerde gaz sancısını azaltacak sistemleri varmış iki seçtiğim biberonda da.
Biberon temizleyici olarak da yine Avent aldım.


Yalancı Emzikler : 
  
Emzikler de Yine tercihim %0 BPA özellikli olan Philips Avent emzikleri oldu. Birde mağazada Nuk' un bu modelini beğenip almıştım. Belkide Avent' i beğenmez bizim tatlı cadı.

Emzik Saklama Kutusu olarak da Chicco'nun Fermuarları ikili satılan kutularından aldım. Resimdeki gibi kırmızı ve turuncu olan rengini tercih ettim.

Puseti ve Ana kucağı için bir kaç küçük asılabilir oyuncak aldım küçüğüme.. Aslında doktorlar abartılı oyuncak almayın diyorlar ama ben sanırım dinlemicem doktorları ve bir sürü oyuncak alacağım kızıma. Ya şımarık olsun istemiyorum ama bende çok seviyorum oyuncakları ne yapayım.



Bebek bezleri ve Temizleme mendili :


Bebek bezleri ve temizleme mendili konusunda tercihim Huggies oldu ama Primanın yenidoğanından da alacam ikisini de kullanacam bakalım hangisi daha iyi olacak. ama bu tercih fiyatlarına göre sürekli değişecek sanırım benim ilk tercihim ama Huggies oldu.
Birde Dalinin alt açma bezleri vardı onlardan da deneme amaçlı bir paket aldım.
e-bebeğin kendi dergisi olan bebek dergisinde kampanya vardı. 12 Aylık aboneliklerde çöp kovası sistemini hediye ediyorlardı. Aslında düşünmüyordum ama yaptığım alışverişden dolayı kazandığım hediye çeki vardı 50 tl lik son anda bunuda almaya karar verdim. Aslında yatak odası veya çocuk odası için orjinal bir fikirmiş. Düşünenler olursa eğer bu ayın sonuna yani mayıs sonuna kadar kampanya devam ediyor.


Banyo Malzemelerine gelince...

Küvetini Baby Jem den aldım. yine maşrapasını ve kovasını da baby jem markasından aldım. aslında bunların markası önemli değil küvette kullanışlı olsun diye bunu aldım daha da uygun fiyatlı ürünlerde var piyasada. 
banyo süngeri chicco, makineler için yıkama torbası, burun aspiratörü nuk , tırnak makası chicco, fırçası ve tarağı chicco, emniyetli kulak temizleme çubuğu bebedor ve deterjanları dalin.

Banyo Bakım Ürünleri : 

Bakım ürünleri Sebamed'den aldım, Aventin bu ferahlatıcı spreyide yaz bebeği olacağı için kızımı bunaltıcı havalarda kurtarır diye düşündüm. 

Bunların dışında English Home'dan penye battaniye ve Küçük köpekçikli sepetlerinden aldım. ve Havlusunu yine English Home'dan aldım. Aslında bir kaç şey daha vardı ama aklımdakiler bunlar. diğerlerini de dediğim gibi fotoğraflarını çekince yayınlayacağım.

3 yorum:

  1. Ben bu tip ürünleri hala almadım ama daha kocaman olmadan almam gerek sanırım. Biberonda ben de avent almayı düşünüyorum. Yalnız şu çöp kutusu bana çok fazlalık gibi geliyor. Almayacağım ben

    YanıtlaSil
  2. bence de ağırlaşmadan alışverişini tamamlamaya bak cnm sonra zor geliyor. ben geç bile kaldım. Çöp kovası konusunda fazlalık gibi gözüküyor evet bende kampanyadan dolayı aldım yoksa alır mıydım bilmiyorum....

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Alışverişiniz hayırlı uğurlu olsun. Dilerim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız.
    Çok iyi seçimler yapmışsınız.
    Avent biberonlar koliği azaltır. Yenidoğan ucu bebeğinizin biberondan gelen sütü az miktarda emmesini sağlar, böylece çok önemli bir tehlikeyi kovar. Miniğiniz kolayca emdşği için memeden soğumaz. Ayrıca Avent biberonların emziği bu tehlike düşünülerek yapılmıştır. Bebeğin anne memesini emdiği gibi emerek alır biberondaki sütü.

    Sanırım almışssınız ama Avnet'in gece parlayan emzikleri de vardır. Miniğiniz gece emziği düşürüp uyanırsa karanlıkta hemen bulup verebilirisiniz. O da uyanmadan uykusuna devam eder.

    Avent ürünleri hakkında tecrübe ve ipuçlarına ya da başka bilgiye ihtiyaç duyarsanız blogumuza da bakabilirsiniz:www.bebegimoldu.com

    Bebeğinize sağlıkla kavuşmanız dileğiyle...
    Sevgiler

    Avent Annesi Müge

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....