17.06.2011

Sadece 49 TL' ye Sizde Destek Olun


“OKULUM, GELECEĞİM... EĞİTİMİM, ŞANSIM...”

Her gün nelere para harcıyoruz, nerelere neler veriyoruz. Hiç harcadığımız paraların nereye gittiğini düşünmeden harcıyoruz ama bunun için harcayacağımız para verimli bir yere gidecek. Okulum, Geleceğim...Eğitimim, Şansım için Park Bravo mağazalarında satılan bu tişörtlerden alın siz de bu kampanyaya destek olun. Hadi şimdi hemen Park Bravo mağazalarına. Eminim Sizde benim gibi düşünüyor ve bunu gelecek ve çocuklarımız için yaptığımızın bilincinde olarak yapacaksınız. 

Burdan bende bir örnek olarak bu kampanyaya en çok destek olanlardanım. Hadi sizden de Park Bravo mağazalarından aldığınız tişörtlerle çekilmiş fotoğraflarınızı bekliyorum.



3 yorum:

  1. Cok güzel tshörts vallaha cok begendim eger oralarda olsaydim kesinlikle bir tane degil 10 tane alirdim destek icin :(

    YanıtlaSil
  2. tshirtlerin hepsi güzel ve yaratıcı olmuş, geçenlerde bir dergide görmüştüm. alıp destek olmamız lazım, duyarlılığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Herksin bu kampanyaya destek olmasını istiyorum aslında bunu daha da büyütmek için çabalıyacam

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....