18.07.2011

Doğum Günü Geldi Çattı


Uzun bekleyiş sona eriyor. Bugün doğuma gidiyorum. Aslında normal doğum olmasını ne kadar çok istiyordum anlatamam ama kısmet olmadı. Bebeğimin iri oluşu, benim müsait olmayışım, bebeğin doğum kanalına girmemiş hala. bu nedenlerden dolayı doktor sezeryanı önerdi. Sonuçta karar verdim zor bir karar oldu ama benim için. Çünkü doğal olanla çocuğumun daha sağlıklı olacağına inandırmıştım kendimi. 

Neyse seçimimizi yaptık ve bugün saat 3'te doğuma girmiş olurum sanırım. Herkesin dualarını bekliyorum. Bol bol dua edin benim için lütfen. Çok ihtiyacım var çünkü

8 yorum:

  1. Hayırlısıyla herşey çok güzel olacak sakın stress yapma, dualarım seninle minik ecrin sağlıklı sıhhatlice kucağında olacak.

    YanıtlaSil
  2. Allah yardımcın olsun. sağlıkla ve hayırla kucağına al inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim arkadaşlar....AZ kaldı birazdan evden çıkacam

    YanıtlaSil
  4. Herşey gönlünce olsun.Sağlıklı sıhhatli mutlu güzel bir yaşam bebeğinizle:)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlısıyla çocuğunu kollarına alırsın inşallah! Allah yardımcın olsun!!:)))

    YanıtlaSil
  6. Sanırım şu anda doğumdasın ama ben yine de güzel dilekler dilemeye geldim :) Umarım sağlıklı bir şekilde bebeğine kavuşursun. Bebeğin şanslı ve sağlıklı olsun. Güzel haberlerini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  7. allah yardimcn olsun ins hersey yolunda gider.

    http://modabulmacasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Allah size bağışlasın hayırlı bir şekilde doğsun hayırlı evlat olsun şu çirkin dünyada güzellikler bu bebişin olsun sağlıklı uzun mutlu bir ömür dilerim :)

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....