25.08.2011

HEDİYE- IFW Deniz Kaprol Defile Davetiyesi

Random.org la yapılan çekiliş sonucunda kazanlar Ulku Nese UN ve portakal çiçeği. Tebrik ediyorum ve mailimi beklemelisiniz canlar.

IFW kapsamında 10 Eylül Cumartesi günü saat 13.00’da, IFW Çadırı – ODAKULE (TRT Binası Önü) gerçekleşecek dkaprol / Deniz Kaprol defilesini izlemek isterseniz iki şanslı kişiye defile davetiyesi veriyorum bunun için yapmanız gerekenler



  • Bloğumun izleyici olmanız gerekiyor hemen sağdaki kutucuktan “Bu siteye katılın” butonu ile izleyici olmanız.
  • İletişim bilgilerinizi yorum olarak yarın saat 24.00 a kadar yazmanız.
  • 2 adet tek kişilik davetiye kimin olacak diye beni takip etmeniz gerekerecek


Herkese Bol Şans!...

9 yorum:

  1. selam,
    zaten izleyicindim.
    modarella@hotmail.com

    http://modarella.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. öpüyorum herkese bol şans canımm:)

    sezen saka (sakazen)
    sezensakas@gmail.com
    gsm:0532 352 7063

    YanıtlaSil
  3. Merhaba;
    Deniz Kaprol davetiyesi için iletişim bilgim; uneseun@yahoo.com.tr

    Teşekkürler
    Ulku Nese UN

    YanıtlaSil
  4. merakla bekliyorum :) kbr.zengin@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben gökçen kılıç mail adresim gokcen_al@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Gizem Parçalı26 Ağustos 2011 11:52

    moda tasarım bölümünde okuyorum bu defileler benim için çok önemli.gitmek istiyorum

    Gizem Parçalı

    gizem_parcali@msn.com

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. bu defileyi izlemek istyorum lütfen hiç bir yerden davetiye alamadım bari bu çıksın...
    meltem parçalı
    beyourself_1345@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Umarım şans bana gülerr açıkçası geçen sene bu kadar ses getiren defileyi bu yıl daha da cok merak ediyorum :)

    Aysel Atasoy
    nil_atasoy@hotmail.com

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....