26.09.2011

Sally Hansen Sprey Bacak Makyajı


Dikkat çeken fiziği ve artan popülaritesi ile herkesin beğenisini kazanan ünlü yüz Kim Kardashian, kendine ait web sitesinde çekici ve pürüzsüz bacaklarının sırrını açıkladı!! 

Sedef hastalığı sebebiyle bacaklarında oluşan lekeleri kapatmak için dünyaca ünlü bakım markası Sally Hansen’ın, birçok ödüle sahip klasikleşen ürünü Airbrush Legs - Sprey Bacak Makyajı kullanan Kardashian, sütun gibi, güzel ve etkileyici bacaklara kavuşuyor. Üstelik öncesi/sonrası görüntülerini de yayınlayarak kadınlara ilham kaynağı oluyor. 


Sally Hansen Airbrush Legs - Sprey Bacak Makyajı ile bir kaç dakika içerisinde bacaklarınızdaki tüm kusurların görünümünden hızla kurtulabilir, açık tenden koyu bronza uzanan dört farklı renk seçeneği ile bacaklara istenilen tonda doğal bir renk kazandırabilirsiniz.


İçeriğindeki K Vitamini ile bacakları besleyerek nemlendirmeye yardımcı olan Airbrush Legs - Sprey Bacak Makyajı’ndan avuç içinize püskürterek elleriniz yardımıyla tüm bacaklarınıza yayınız! Birkaç dakika sonra, iyice kuruduğuna emin olup, rahatça giyinebilirsiniz!

http://kimkardashian.celebuzz.com/2011/09/06/a-godsend-for-my-psoriasis/ 

ÖNEMLİ NOT: Airbrush Legs suda çıkmamaktadır. Duş esnasında duş jeli ve lif yardımıyla kolayca temizlenmektedir.

Sally Hansen Airbrush Legs Sprey Bacak Makyajı
Yetkili Eczanelerde Fiyat: 49,50 TL      

3 yorum:

  1. canım ya denemedim ama mutlaka denemek istiyorum eminim güzel durur..
    http://ozlemzkya@blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. iste benim aradigim bana kesinlikle gerekli bundan.. tesekkürler bilgilendirme icin

    YanıtlaSil
  3. Ben kullanıyorum gerçekten güzel bir ürün, tavsiye ediyorum ben de:)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....