22.09.2011

Zara TRF September / Eylül LookBook













2 yorum:

  1. Bu Look Book'lar bızı cezbedıyor,kandırıyor..İnanmaa diyecegım olmayacakk :)) ben bugun ıstanbulda 2 zara dolaştım sonuç yetersız,ve fıyatlar bu sene cok yuksek,bazı seylerı zaradan alacagıma dıktırırım,veya başka ust bır gruptan alırım diye düşündüm.
    ama alışverişte yaptım :) hırkaları cok begendım kolu yamalıları ama 79Tl %90 akrılık %10 yün :)
    Sevgılerr
    pinkylolamarka.blogspot.com
    pinkylolamarkastore.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. aynı şeyleri bende düşünüyorum. ZAra resmen bizi kandırıyor. BAna yurtdışından gelen aynı ürünün türkiyeden aldığım üründen çok çok farklı olması beni çok üzüyor keşke orjinal ürünler gönderilse. Yaa öyle birşeyki zaraya ürün dikan adana da bir firma var arkadaşımız beni mağazaya davet etti gitmeye korkuyorum zaradan tamamen koparım diye

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....