17.10.2011

2011 Kışının Trendleri- Olmazsa Olmazları

Bu kışın olmazsa olmazlarını yazarken özellikle belirteyim her şeyi ile harika vakit geçirdim ve şimdiden kışı sabırsızlıkla bekliyorum . Ben Adana'ma daha tam olarak kış gelmedi ben hala kolsuz bluzlerimle evde otururken biliyorum ki İstanbul ve Ankara Türkiye'nin doğusu ve Batısı kara teslim oldu bile. Kışın doyasıya yaşıyorlar. İşte onlar için oluşturduğum bu yazıyım mutlaka okumalısınız ve olmazsa olmazları edinmelisin arkadaşlar...

Bu kışın ilk gözdesi bordo renk. her tonu her modeli çantada ayakkabıda aksesuarda kaban da etekte kısacası her yerde bordo tonu kullanılacak  ve sizde eminim hemen bir bordo serisine başlayacaksınız...


İkinci trendimiz tabi ki bir kaç sezondur in olmaktan vazgeçmeye dantel. Hala bu kışında favorisi olmaya devam ediyor.. Danteli bu sene yine favori seçen tasarımcılarımıza teşekkürler ediyorum çünkü bir bayanı hem şık hem seksi hemde zarif gösteren ve trend bence her sene hayatımızda kalmalı


İşte Yeni bir trend KADİFE. Bu kışın en favorilerinden biri olmaya aday olan Kadifeler yine her şekilde hayatımıza girecek. kıyafetler ve aksesuarlar da bol bol karşımıza çıkacak kadife için ben şimdiden bir iki parça aldım bile haberiniz olsun..


Ve yine yine yine kloş etekler. Geçen sene de moda olan kloş etekleri bu kış yine mağazaların vitrinlerinde göre bilirsiniz. Geçen seneden hala edinmeyenler var bu sene mutlaka bir tane edinmeli yada dikmeli. Çünkü dikimi çok kolay

Ve ve ve puantiye. Çok severim o kadar çok severim ki her şekilde puantiye delisiyim diyebilirim. Bu sezonda moda olduğunu  ve mağazalarda bir sürü puantiye modelli kıyafet bulacağım için nasıl sevinçliyim tahmin edemezsiniz.. Gece kıyafetinden günlük giyime bence her yer olacak puantiye


İşte yeni sezonun trendlerinden biraz bahsetmişken. Ünlü modacılarımız da bizlere yol gösteriği bu yazı dizinden herkese bol alışverişli bir kış diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....