8.10.2011

Hayatıma Ecrin'nin Tamamen Girmesi ve Şeffaf Clucth Çanta


Bu günlerde aklımda olan ve bir türlü başlayamadığım projeme başladım. Onları tek tek yapıyorum. Bir yandan da Ecrin Nisa 'nın yeni alışkanlıklarını yeni heyecanlarını keşfediyorum. Bazen çok yoruluyorum itiraf edeyim. Ağladığı zamanlara dayanamıyorum. Onun ağlaması beni mahfediyor elimden yapacak birey gelmemeside cabası. Tek çare onu emzirmek oluyor ama bazen onu bile almıyor

Kocaman oldu benim gözümde gün geçtikçe büyüyor. Sesler çıkarıyor sürekli. Artık şikayetlerini gülmesini eğlencesini hep seslerle ifade ediyor. Bağırıyor bazen bile. İsteklerini dile getirme yönleri çok farklı işte anlamaya çalışıyorum. 

Daha hasta olmadı MAŞALLAH diyorum. Ateşlenme veya bir hastalık yaşamadık kızımla. Uykuları güzel gibi yani bene güzel geliyor yada. Akşam8 de yatarsa gece 12 gibi tekrar emziriyorum sonra sabah 4-4.30 gibi tekrar uyanıyoru sonra tekrar 6 da kalkıyor ama. Akşam uykusunu biraz erkene alırsak yorgunluktan eken uyursa ama gece 1 den itibaren 2 saatte bir uyanıyor. gece toplamda şuan 2 defa kalkıyor gibi birşeyim ama. Yemesinin gayet iyi olduğunu söyledi doktorumuz. Kilosu 6.200 gram olmuş. Oburluk yolunda ilerlemiyoruz artık sanırım düzelmişiz. 


Geöçen hafta sonu kızımızla ilk kahvaltımızı yaptık. Bizi tam rahat bırakmıyor ama alışacak galiba. Tam yemeğe niyetlendiğimde uyanması veya beni rahatsız etme olayı hala var. Kahvaltıyı dışarıda açık havada yaptık. Biraz esiyordu sanki o yüzden battaniyesine tam sardım onu. Ama çok iyi geldi. Açık hava ve temiz dağ havası alması eve gelince yorulmuş ki uyudu hemen ve 4 saat uyanmadı ilk defa gündüz uykusunda.

Ben geziyorum bebeğim var diye evden çıkamayanlardan değilim. Hala kendime bir araba alamadım ama yürüme mesafesindeki yerlere hiç yorulma bilmeden gidebiliyorum ecrini arabasına koyarak. Uzaklara da şimdilik taksilerle gidiyoruz. Dolmuşa binebiliyorum aslında ama dolmuşlara bebek arabası ile uğraşmak istemiyorum.

Bugün yine dışarı çıkacağız mesela...


Elimde başladığım bir proje var demiştim size. İşte size projeden bir resim. Bakalım beğenecekmisiniz? Bunlarla uğraşıyorum kaç gündür şuanda 4 tane bitirdim süslemelerini yapıyorum yavaş yavaş. Sadece veya süslü olarak isteyenlere de satışını yapacağım. Şimdiden merak edenler varsa mail yoluyla bana ulaşabilirler. 

Ecrin Nisa ile hayatım tam gaz devam ediyor.Önümüzdeki günlerde bebeğimin daha nice alışkanlıklarını ve yeni heyecanlarını göreceğim. Bekleyin beni bakalım neler anlatacağım..


9 yorum:

  1. Bebeğin varken böyle şeyler yapabilmen ne güzel, bel elime bir iğne bile alamıyorum artık, Sezen 7 aylık oldu ve hiç paçamdan ayrılmıyor :)

    YanıtlaSil
  2. maşalalah çook tatlı. Allah nazarlardan saklasın.

    YanıtlaSil
  3. çok beğendimm çantayııı:)

    YanıtlaSil
  4. Ah maşallah ona, nasıl bir şirinlik öyle :))

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim ellerinize sağlık:) Kızınızda maşallah çok tatlı.

    http://madambfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. *Hertelden : Cnm benim bebeğim maşallah uykusu güzel gündüzleri güzel uyuyor bana da vakit kalıyor. İşden de ayrıldığım için ufak tefek para kazanmamı sağlıyor..

    *yemyeşildeniz : teşekkürler cnm...

    *Butik Merve : Teşekkürler cnm. Beğendiysen sanada gönderelim bir tane. Mail atabilirsin bana

    *Bir Alışverişkoliğin İtirafları : Teşekkürler cnm...

    *MadamB Fashion : Teşekkürler cnm... Beğendiysen seninde olabilir.Mail atabilirsin bana

    YanıtlaSil
  7. Miniğin saçları ne kadar gür Maşalllah kocaman ona:) bir de tam gaz devam çanta işine gayet hoş olmuşlar.

    YanıtlaSil
  8. * Moda(e)rator : Teşekkürler cnm. Doğduğundan beri böyle birde beni hamilelik döneminde görecektin elimde rennie ilacı ile dolaştım 9 ay boyunca sonunda böyle saçlıydı işte. demekki..

    YanıtlaSil
  9. Ayy ne tatlı bi bebiş! Ve ne şeker bir post olmuş!

    Ben de bloguma beklerim, tatlı yorumlarını da beklerim :)


    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....