13.10.2011

Şeffaf Clutch Çanta


Uzun zamandır, yaklaşık bir aydır sürekli elimde bir proje var diyordum size. İşte hem Ecrin hemde evin işlerine yetişmeye çalışırken elimle dikişlerini tek tek yaptığım şeffaf clutchlar. Zaman alması aslında sadece Ecrin'den kaynaklandı. Aslında bir çantayı bir kaç saat içinde yapabiliyorum. Şeffaf clutchların özelliği renkli fermuar kullanılması ve yan dikişlerini dışarı dikim şeklinde yapılması. bir çok çanta gibi içten dikiş yapılmadı. Kullanılan pvc 1 mm kalınlığında ve kesinlikle kırılma yada bükülme yapmıyor. Duruşu gayet şık olan bu çantaları ben yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve gayet olumlu tepkiler aldım hatta twitter'dan yazdım 5 tane siparişim bile var.. 







Çantaların boyutları 34*17,5 cm. içine rahatlıkla cüzdanınız telefonunuz makyaj malzemeniz anahtarlarınız ve daha başka küçük boyutta eşyalarınız sığar. Benim telefonum fotoğraf çekme görevinde olduğu için şuan içerisinde değil...

İstediğiniz renk tonlarında yapabilirim ve fermuarlarını istediğiniz modelde söyleyebilirsiniz. Metal yada plastik dişli veya başka bir çeşit. Renk tonlarında sınırlama yok.  

Bilgi ve sipariş vermek için mail atmanız yeterli

modahaftasiblog@gmail.com


9 yorum:

  1. gayet başarılılar! Hem bebek hem bunları bir arada yapmışsın ve güzel iş çıkartmışsın. Bol satışlar sana:)!

    YanıtlaSil
  2. Harika bunlar :)))) Süper!!!

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuşlar tasarımlarının da devamı gelir umarım

    YanıtlaSil
  4. hmm fiyatlar ne kadar cnm? ellerine sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim pek tatlılar.

    YanıtlaSil
  6. *Moda(e)rator * Tuğba's Atelier :
    * FASHİONWİTHSİSTERS * cingifilli : teşekkürler canlarım
    *SED : cnm mail atarsan eğer fiyat bilgisini yazayım sana

    YanıtlaSil
  7. Harika görünüyolar ;)Ellerine sağlık , satışın bol bol olsun.Ayrıca Bebişin de çok tatlı allah bağışlasın canim.

    YanıtlaSil
  8. merhaba..çok hoş görünüyorlar..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel çantalar süper :)

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....