16.11.2011

H.Stern Aksesuarları için Kate Holmes'ı Seçmiş


H Stren markasını daha önce duydunuz mu bilmiyorum ama son bir kaç gündür bu ismi çok duyuyorum eçvremden. Aksesuarlarının aşkı konuşuluyor bütün ağızlarda. Bende hemen bu markayı incelemeliyim dedim ve H. Stren aksesuarlarının son tanıtım resimlerine denk geldim. Kate Holmes seçilmiş tanıtım için. Fotoğraflar kate çok genç göstermiş ama siz aldanmayın sakın....






Bu tarz ve daha bir çok çeşit aksesuarları bulabileceğiniz yeni bir adresimiz var bu arada Aksesuar Aşkı. Sizinle bunula paylaşmak ve bundan sonra bir çok etkinlik yapacağımı size duyurmak isterim. Aksesuar Aşkı daha önce tanıtımını yapmıştım size ve bir çoğunuzdan geri dönüş aldım. Akseaur Aşkına yeni ürünler yeni markalar katıldı girip incelemeniz ve üye olmanızı taviye ederim ki. Bugün üye olun bence çünkü daha sonra yapacağım kampanyalarda sadece üyelere yönelik kampanyalar kullanacağım.

 Hemen üye olun kazanın http://www.aksesuaraski.com/