26.11.2011

Turkcell Blog Ödülleri


Biliyorsunuzdur Turkcell blog ödüllerinde bende yarışıyorum ve 22.11.2011 itibari ile oylama süreci başladı. Benim gibi bir çok blogda burada yarışıyor. Yarışmada her blog farklı kategorilerde yarışıyor benim blogum moda blogları kategorisinde yarışıyor bunun gibi bir çok kategoride var. Kayıt olduktan sonra her kategoriden 3 bloğa oy kullanma hakkınız oluyor. Yani bütün arkadaşlarınıza doya doya oy verebileceksiniz.


Yarışmada kayıt olma ve oy kullanma konusunda sıkıntıları yaşadıklarını söyledi izleyicilerim bende buradan detaylı bir şekilde size anlatmak istedim.

Bu adrese girerek oy verme aşamalarına başlayalım


Kayıt ol seçeneği ile veya Facebook ile giriş seçeneği ile başlıyoruz. Ben kayıt ol seçeneği ilk önce anlatıyorum. Kayıt ol dedikten sonra alttaki ekran çıkıyor karşımıza


Formu doldurduktan sonra ilk başlarda sorun çıkaran mesaj gönderme sistemi ile karşılaşıyoruz. Ben boşlukları sildim ama normalde orada sizin numaranız ve seçeceğiniz operatör olacak.


Operatörden mesaj geldi ve açılan kutuya girdiniz. gelmediyse de sorun değil arkadaşlar yine oy verebiliyorsunuz bunu da belirteyim de ama artık mesaj geliyor. Verilen kodu girdiniz ve artık hesabınız aktif karşınızda aşağıdaki ekran çıkıyor ve başlıyoruz oy kullanmaya. 


Yukarıdaki kategoriler seçeneğine tıklıyoruz ve oradan istediğimiz kategorileri seçebiliyoruz yada en kısa blog ara kutusundan istediğiniz bloğun adını yazıyorsunuz ve karşınızda işe bloğunuz.


Oy ver seçeneği ile oyunuzu vermiş bulunuyorsunuz. Bu şekilde diğer istediğiniz kategorilerdeki bloglara da oy kullanabiliyorsunuz. Ama yalnızca 3 blog seçebiliyorsunuz her kategoriden.

Facebook ile giriş ise ksyıt olma süreci ile aynı diyebiliriz. seçeneğe tıkladığımızda karşımıza facebook giriş sayfası çıkıyor ve kullanıcı adı ve şifre ile giriyoruz. direk kayıt formu sayfasına yönlendiriliyoruz ve eksik bilgileri doldurmamız gerekiyor. Eksik bilgileri doldurduktan sonra mesaj sistemi devreye giriyor ve yine aynı işlemi yapıyorsunuz. Ve Oy kullanıyorsunuz.

Bana oy vermek isteyen arkadaşlar yandaki bannerıda kullanarak direk oy kullanabilirler.

Biliyorum bir çok arkadaşım bana oy verdi :))) diyerek iyi bir temenni geçiriyorum içimden ve veremeyen arkadaşlara bu yazımın faydalı olacağını umarak herkese kolay gelsin ve bütün blogger arkadaşlarıma bu yarışmada başarılar diliyorum.



2 yorum:

  1. Blog Ödülleri'nde başarılar dileriz…

    YanıtlaSil
  2. Hi! my rank is Jully. I would like to meemeet admissible attendant :)
    This is my homepage [url=]http://jskdh5jkd7djh4.com/[/url]l

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....