17.02.2012

Bugünlerde Ne Haldeyim #Modacci


2012 yılı benim için iyi başladı ama üzerimdeki bu ağrıya ne demeli bilemiyorum. Migren ağrılarım yine kendini göstermeye başladı ve beni bitiriyor gün boyu hiçbir şey yapamıyorum sadece uzanıyorum evde ve kızla ilgileniyorum o yatıyor bende yatıyorum. Ocak yanında hiçbir şey yapamadım gibi bir şey Şubat ayıda biraz etkinlikle geçti. Arkadaşlarla beraber Ottoman Palace Antakya'ya gittik. bir günlüğüne gidildi bana göre bir tatil olmasada arkadaşlarla eğlendik ama dönüşte resmen bittim. Suya giremedim spor yapamadım hiçbir şey yapamadım orada da sadece yemek yedim onuda kızım fırsat verdiği zamanlarda.

Geçen hafta gitmiştik ondan önceki haftada bir şey yoktu. Ajanslardan gelen hediyeler vardı aralarda aslında bir kaç hediye daha varda onların fotolarını çekmemişim daha. En çok üzüldüğüm Lacoste Live partisine gidemedim. Adana'da olduğum için bir çok etkinliğe gidemiyorum. Gittiklerim çok nadir oluyor o da Ecrin doğduktan sonra daha çok azaldı. 


Ev dekorasyonuna çok fazla önem vermeye karar verdim ve ev için yeni şeyler almaya başladım.

Ve en önemli bir iş yeri açmak istiyorum evde boş boş oturmaktan sıkıldım ama ne yapmak istediğime karar veremiyorum. Aslında kendi işimi yapmak istiyorum ama cesaretim yok buna çünkü piyasada o kadar çok yazılım ve web sitesi işleri yapan firmalar var ki. O saçmalıklar içinde kalırsam diye korkuyorum büyük bir başlangıç yapacak da maddiyatım yok. 30 bin l ile sınırlı olan bir parayla iş kurmayı hedefliyorum. Önerilere açığım.

İşte bugünlerde böyleyim ben .. Kızım, arkadaşlarım, ailem derken günler geçiyor ama ben çok sıkılıyorum oyalanacak şeyler buluyorum ama onlarda beni oyalamıyor sanki artık.

5 yorum:

  1. yaa oo kızını yesem olurmu acaba hanımefendii:D

    YanıtlaSil
  2. Bijuteri olabilir bence, ya da küçük bir butik. Ama herşey özenle senin seçtiğin şeyler olmalı, her biriyle tek tek ilgilenmelisin falan.:)

    O tarz yerlere bayılıyorum ben,orjinal farklı şeyler bulunabiliyor rahatlıkla. Toptancıdan herşeyi alıp butiğe sıralamaktan çok daha hoş.:)

    YanıtlaSil
  3. Masallah kiziniz cook tatli. Aslinda benimde günüm yogun geciyor,cocuk, kalabalik aile,gelen giden vs. Yorgunlugumu cay ve hobilerimle atiyorum.Dilerim hersey umdugun,hayal ettigin gibi ilerler ;)

    YanıtlaSil
  4. krem süper dimi..cildi muhteşem yapıoo özellikle hassas ciltler için süper...iş konusunda hayırlısı diyelim öle olsun

    YanıtlaSil
  5. *Nago : Tabii cnm doya doya yiyebilirisin...

    *Missbone : Adana'da o tarz yerlerin fazla tutacağını sanmıyorum cnm ama bujiteri olabilir belki

    *Vintage Duygular: Teşekkürler... Yoğun geçmiyor benim günlerim ama bende tembellik var sanırım kızım doğduğundan beri bu tembelliği üzerimden atamadım yaptığım şeylerede fazla sıkılıyorum sanırım buda benim sıkılmama neden oluyor galiba...

    *Mini's DEsing İdeas evet krem çok hoşuma gitti benimde tekrar teşekkür ediyorum Loreal'e

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....