6.02.2012

Sevgililer Günü Hediyesi İçin alternatif Çözüm ve Maliyeti

Piyasada sevgililer günü için böyle bir kavanoz var. Ve fiyatına yanda görüldüğü gibi 59.90 yazıyor. Görünce yuh dedim ne yapıyorsunuz siz. İnsan kazıklamanın ayrı ayrı yolları varmış.

Eğer bu hediyeyi çok beğendiyseniz ve almak istediyseniz lütfen almadan önce bu yazıyı okuyun.

Oturdum araştırdım ve üşenmedim maliyetini çıkardım. İşe kavanozla başlayalım malum en dikkat çeken özelliği. Bu kavanozlar bütün çınçın tarzı yerler züccaciyeler ve cam ürünleri satan her yerde var ve fiyatı 5 ile 7 tl arasında değişiyor hiç bulamadınız Gitti Gidiyor da bu kişide satılıyor.


Ve içindeki not kağıtları biliyorum çoğunuz 365 tane not kağıdı yazamam ben diye düşünüyordur ama bununda kolayı var. nette 365 gün için sözler var onlardan birini kopyalayıp yapıştırın ve renkli kağıtlarda çıktısını alın. 
Bununda maliyeti 10 tane renkli kağıt alsanız tanesi 0.10 kuruştan 1 lira yapar. Çıktı almak için yazıcınız varsa bedava yoksa herhangi bir internet kafede 5 liraya çıkartabilirsiniz.

Ve Kurdelesi her tuhafiyede vardır enli kurdele ve metresi 1 ile 2 lira arasında değişiyor

Ve işte sonuç Toplamda Kavanoz : 6 TL , Kağıtlar çıktı ile beraber : 6 TL ve Kurdele : 1 TL = 13 TL 

El emeğinizle yaptığınız hediyenin hazzı paha biçilemez....

Hadi herkes başlasın bunu yapmaya bu sevgililer gününde başka bir hediyeniz varsa bile bu harika bir alternatif hediye olur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....