27.03.2012

EDITORIAL - Tween İlkbahar / Yaz 2012 Seçimlerimiz

Bugün farklı bir konu üzerine konuşalım dedim ve aldım kağıdı kalemi elime başladım yazmaya. Ben PC ye yazmadan önce kağıda yazanlardanım....  Erkek Modası hakkında konuşmak istiyorum ve bugünkü markam vazgeçilmezlerimizden yani eşimin vazgeçilmez markası  TWEEN. Önümüz yaz, baharın sıcaklığını ve içimize dolan renk cümbüşüne tanık olurken yavaş yavaş gözümüz açık renkli kıyafetlere kayarken baylarda aynı konu hakim. Yakın bir erkek arkadaşı olan veya eşi olan, giyimine biraz özen gösteren bir bay yakınınız varsa dediklerimi daha iyi anlarsınız erkek modası da bayanların ki gibi bin kapısı olan bir malikane...

Renkler şekiller kesimler ceketler pantolonlar, biz eşimle alışverişlerde kendimizde geçiyoruz resmen ne alsak nereden alsak hangi kombin güzel oldu şu günde ne giysen muhabbetlerine girdiğimizde bitiyor olay konu tamamen moda olmuş oluyor.. Eşimin fotoğraflarını etik gereği paylaşamıyorum ama en kısa zamanda size bir erkek arkadaşımızla bir çekim yapıp yayınlamak istiyorum....


Özgürlüğün her alanda geçerli olabilmesi için çantaya dönüşebilen montlar, koton takımlar, rengârenk pantolon ve tişörtler koleksiyonun öne çıkan parçaları oldu. Renk, elbette Tween erkeği için vazgeçilmez! Renklerin özgürlük çağrısına yaptığı katkı pantolonlarda ve ceketlerde kendini bol bol gösteriyor. Her erkeğin içindeki özgürlük duygusuna Tween 2012 İlkbahar / Yaz Koleksiyonu sade, estetik ve eğlenceli bir zemin oluşturuyor. 

Sizi fazla sıkmadan Tween Koleksiyonu ile başbaşa bırakarak bizim seçimlerimizi göstermek istiyorum.



Yaz renkleri ve keten deyince vazgeçilmeziniz olacak bu kombin. Renklerin mükemmel uyumuna bakarmısınız. Eşim bu ayakkabıyı giymez ama bu yaz istikararlıyım bu ayakkabıyı da giydireceğim ona. Erkeklerde son yıllarda çanta taşıma olayına sıcak bakanlardanım çoğu bayana göre bence harika bir fikir elinde bir sürü dosya ve ıvır zıvır taşımalarındansa güzel bir çanta ile karmaşalıktan kurtulabilirler.. Ama aşırısına kaçmasınlar lütfen.. :)


Bizim için jean spor anlamına geliyor ve sadece hafta sonları giyebildiğimiz veya mali tatil dönemlerinde giyebildiğimiz bir kombin. eşim işinden dolayı sürekli klasik giyinmek zorunda kalıyor ama Spor giyim ona o kadar çok yakışıyor ki keşke buna kendide inanabilse... Bu arada bu yaz da yine erkek koleksiyonlarında fularları görüyorum ve çok memnun oluyor. Bay arkadaşlarınız için bir iki tane mutlaka edinin derim.


Bu tamamen benim seçimim bu pantolonu eşime hayatta giydiremem fazla renk var ama gömlek onun için ideal. Sizinde renk sorununuz yoksa bu kombinle çok canlar yakabilirsiniz :)))


İşte bu eşimin bunlar benim olmalı dediği kombini hem klasik hem spor olan bir seçim onun için bu yaz bunları bol bol giyecektir... Mavi ve mercan renginin kombini tam bizlik..


Yazın düğün, davet,organizasyonlarda rahatlıkla seçebileceğiniz bir takım hem şık hem karizmatik hemde renkli...


TWEEN damadı olmak isterseniz bu takımı seçebilirsiniz. Yaz düşünleri için ideal içinde sıkılmadan, yanmadan, terlemeden düğününüzü atlatabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Hımm erkek modasını çok fazla araştırmamıştım o yüzden benm içinde iyi oldu bu post.
    Burdan çıkardığım sonuç kıvrık paçalar erkeklerde de trendler arasında.
    Bayanlara göre renkler biraz daha pastel ama gene renkler mevcut :)

    Ama en ilginçi gömlekten çantaya dönüşen tasarım :)

    Sevgiler tatlmm

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....