6.04.2012

EDITORIAL - Derimod'dan Yazında Giyebileceğiniz Bir Mont Koleksiyon Daha

Çok sevdiğim Derimoda ceketlerimin ağırlığı yüzünden bazen şikayet ediyordum ama şimdi sanki beni düşünerek dahada hafifini yapmışlar. Ve yazında serin yaz akşamlarında giyebileceğiniz şekilde üretmişler. Ben Adana'da giyemem ama Tatil yerinde serin akşam partilerinde kullanabilirim. Ama siz benim gibi sıcak ve nemli, bir memlekette yaşamıyorsanız sorunsuz alıp modayı takip edebilirsiniz.



Organik tabaklama yöntemi ile deriyi yüzde 30 oranında hafifleten ve 3 milimetreye kadar incelten Derimod, “Peluria 490” koleksiyonunu tanıttı. Derimod yeni koleksiyonu “Peluria 490” ile bahar ve yaz döneminde deri ceket taleplerini yüzde 25 oranında artırmayı hedefliyor.
  Derimod Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Zaim, “38 yıl önce Derimod kurulduğunda deri ceketler soğuk hava şartlarından korunmak için giyilirdi ve ağırlıkları 2 - 2.5 kg arasındaydı. Küresel iklim değişikliği bizi yeni arayışlara yöneltti. Çünkü artık o bildiğimiz uzun ve soğuk kışlar yok. Kazak, palto ve çizme taleplerinde düşüş yaşanıyor. Bunun için biz 5 yıl önce deri sektöründe büyük bir yenilik olan ‘Derimod 690’ı ürettik. Ceketlerin ağırlığını 1.5 kg’lardan 690 gr’lara indirdik” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....