9.04.2012

EDITORIAL - Swatch Colour Codes



Swatch ile rengarenk bir yaza daha giriyoruz. Colour Codes bileklikleri plajlarda sokaklarda gece partilerinde her yerde yanınızda. Ben rengi severim siyah ve beyazı sevdiğim kadar yaz deyince hep renkli şeyler giymek isterim ve bu bileklere bayıldım. Özellikle 2012 yılında pastel tonlar ön plana çıkmışken benim bunlarda gözüm kaldı :) 10 farklı renk seçeneği ile karşımıza 2012 Lady Collection koleksiyonunda çıkan bu bilekliklerin uzunluğu yaklaşık 120 cm ve bu sayede bir kaç defa kolumuza sarabiliriz. Çok uzun değilmi istediğiniz kadar sarın kolunuzu ve diğer kolunuzada yine yazın favorilerinden altın takılaral süsleyin ve dışarı çıkın işte siz bir stilsiniz.
Gök mavisi, lila, nane yeşili, camel, uçuk pembe, şeftali, limon sarısı, bordo, bej ve zeytin yeşili olan bu bileklerin satış fiyatı ise 65 TL. Bence bu fiyata kaçmaz bunlar. Ben mağazama siparişimi verdim istediğim renk yoktu en kısa zamanda gelecek işte o zaman bende size hemen fotoğraflarını koyacağım. Ama ben o fotoğrafları yayınlayana kadar siz bu muhteşem koleksiyona bir göz atın....









2 yorum:

  1. bende hafta sonu beyazını aldım çok güzeller gerçekten..

    YanıtlaSil
  2. god they are so so so beautiful! i'm so in love with these watches!

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....