24.04.2012

Kullanışlı Bir İphone Kılıfı - İphone'nu Olanlar

Connect Design ürünlerini çok seviyorum. Tasarımları çok yaratıcı ve çok kullanışlı oluyor. Ve fiyatlarıda çok uygun. Bu iphone kılıflarını ayrı bir sevdim. İphone'um olmasa da eşim düşünebilir ve herkes benim gibi değil ki inatçı bir eşi olmayanların iphone'u tabiki var. Millet benim gibi kendisine alıp eşine almıyor iki tane alıp eve geliyor. Ya işte böyle yine dertlendim ama bu konuda gerçekten kalbim çok kırık. 4 yıldır istiyordum alamıyordum geçen sene gitti kendine aldı bana almıyor bahanesini duysanız daha da çok şaşırırsınız çok kırıcı laflar ettiği için onları yazmıyacağım.

Neyse konu nereden nereye geldi değilmi. İşte bu harika iphone kılıflarında kullanışlık benim çok hoşuma gitti. Sizde benim gibi düşünüyorsanız buradan satın alabilirsiniz. Fiyatıda çok uygun 10 $ + 4$ kargo.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....