29.04.2012

Toms Ayakkabılarla Rahatlığın Keyfini Yaşayın

 

Toms ayakkabılar son zamanlardaki yeni gözdem hala rengine karar verip alamadım ama seçeneklerim gittikçe çoğalıyor. Zizigo'dan gelen bir maille Toms marka ayakkabıların satıldığını öğrendim. Ayakkabılar çok rahat kullanımı süper spor ayakkabıdan daha rahat. Daha önce bir tane vardı ama eskidi artık üç-dört yıl önce falan yurt dışından getirtmiştim. Toms ayakkabılar sadece benim değil bütün ünlülerin de gözdesi ve son bir kaç aydır Türkiye'de herkesin gözdesi oldu. Sizde bu ayakkabıları yakından incelemek ve almak isterseniz Zizigo'ya uğrayabilirsiniz. Onlarca modelden biri belki sizi cezbeder fiyatları da çok uygun şuanda indirimde... Üstelik Zizigo'ya üye olduğunuzda Bülten aboneliğine 20 TL hediye veriyorlar... Bu kadar çok fırsat varken bence sizde Toms ayakkabılarınızı alın bir an önce...


 








2 yorum:

  1. http://www.facebook.com/markakrali

    buradan bakılabilir ekstra olarakda puantiyeli modeller özellikle çok hoş

    YanıtlaSil
  2. 10 liralık ayakkabıya nasıl 150 lira veriyorsunuz anlamıyorum

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....