12.05.2012

Anneler Günü Kombinimiz ve Tığ İşi Elbise


Aslında Bitiremedim elbiseyi ama ben yinede Anneler Günü kombinine yetiştireyim dedim. Pazartesi terziye verip iç astarını yaptıracağım. Mango'da çok beğenmiştim bu elbiseyi ama boyu fazla kısa geldi ve bedeni de olmadı.. Bende zaten elimde yapmak niyetim olduğu için kolları sıvadım işlemeye başladım. 

İşlerken aklıma hemen anne kız kombini geldi ve hemen kızımada bir tane yaptım ve işte sonuç bu oldu. Aslında daha farklı kombinlerle de giyebilirim ama tatil yerinde elimde olan ayakkabı ve çantalarla değerlendirme yaptım sizin için.


İp olarak Alize Diva - 450 - 564020 rengini kullandım. 






Örmesi o kadar kolaydıki bir haftada bir elbise bitirirsiniz üzerine düşseniz ama ben kızla beraber iki hafta da ikisini anca bitirebildim. Örmek isteyenler olursa bu ölçülere göre beden oluştuurp ölçü ve başlama sayısı verebilirim.

Elbiseler : El emeği, Sandalet : Divarese, Gözlük : TomFord, Parfüm : Zara, Kemer : Değerlendime , Çanta : LV  ( Kaç yıllık olduğunu bende bilmiyorum ama çok kullanışlı bir çanta )

10 yorum:

  1. yaa keşke sabırlı olsam, örgüde çok sıkılıyorum, valla bayıldım güle güle giyiynin, maşlh :)))

    YanıtlaSil
  2. Cnm aslında çok kolay ve stres atıyor inan rahatlatıyor ama çok beğendiysen sanada yapar bu iyi yürekli arkadaşın

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş bayıldım güle güle kullanın peki ne ipi kullandınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığım ipi posta yazdım cnm yeniden Alize Diva kullandım

      Sil
  4. Anne-kız takımlarına bayılıyorum, eminim size de yakışacaktır bu ikili kombin :) Anneler gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Anne-kız takımlarına bayılıyorum, eminim size de yakışacaktır bu ikili kombin :) Anneler gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Bayıldııım,super görünüyor.Ellerine sağlık.Güle güle güzel günlerde giyinin minik hanımla:)

    YanıtlaSil
  7. merhabalar bende örmek istiyorum bu elbiseden , acaba bana ilmek sayısı konusunda falan yardımcı olablir misinz ?

    YanıtlaSil
  8. merhaba, bende bu elbiseden örmek istiyorum , acaba bana ilmek sayısı konusunda falan yardımcı olabilir misinz ?

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....