8.05.2012

Güneş ürünlerini Seçmeyeniniz Varmı. Ben Öneriyorum.

Yaz geldi çattı ve siz hala güneş kremlerinize karar vermediyseniz siz yepyeni bir önerim var. Harika Murad ürünlerini şiddetle denemenizi tavsiye ederim. Güneşin ışınların sizde benim gibi şikayetçi ve cildim hassa diyorsanız Murad ürünleri tam size göre. Denedim karar verdim kesinlikle öneriyorum. Fiyatları yüksek gibi görünse piyasadaki güvenilir güneş ürünlerinden çok daha ucuz olduğunu göreceksiniz. 
OIL FREE SUNBLOCK SPF 15
Sheer Tint
15 Güneş Koruma Faktörlü Yağsız Nemlendirici (renkli)
Yağsız ve kolay emilen krem cildinizi serbest radikallerin verdiği zararlardan koruyarak yaşlanma etkilerini azaltmayı desteklerken, özel içeriği ile cildinize sağlıklı hafif bir ton kazandırmaya yardımcı oluyor.
Yetkili Eczanelerde Fiyatı: 95 TL


OIL FREE SUNBLOCK SPF 30
Güneş Koruma Faktörlü Yağsız Nemlendirici - Yüz için
Yağsız formülü ile tüm cilt tipleri için ideal koruma ve nem sağlamayı destekler. Yağlı ciltlerde parlamayı engellemeye yardımcı olur. 
Yetkili Eczanelerde Fiyatı: 115 TL


WATERPROOF SUNBLOCK SPF 30
Güneş Koruma Faktörlü Su Geçirmeyen Nemlendirici - Vücut için
Hem nemlendirme hem de suya dayanıklı etkisi ile cildinizi güneşe karşı uzun süre korumaya yardımcı oluyor.

Yetkili Eczanelerde Fiyatı: 106 TL


Dr. Murad’ın cildinizi hem güneşten korumak hem de yaz boyu cilt bakımınızı yapabilmek için geliştirdiği seri plaj çantanızın vazgeçilmezi olacak! 
Serinin tüm nemlendiricileri aynı zamanda güneş ışınlarının ciltte yarattığı yaşlanma belirtilerine karşı da etkili. Patentli Skin Repair System (Cilt Onarıcı Sistem) ile kolajen elastin sentezini destekleyerek kırışıklık oluşumuna karşı cildi onarmaya yardımcı olur.
Cildi zararlı güneş ışınlarına karşı sadece filtreler ile korumakla yetinmez, aynı zamanda antioksidan ve anti-enflamatuvar içeren formülü ile güneş ışınlarının yarattığı hücre hasarına sebep olan serbest radikallerden korumayı ve inflamasyonu azaltarak kızarıklığı engellemeyi destekler.

2 yorum:

  1. 30 faktör olanı bana göre ..ben de bu yakınlarda araştırma yapacaktım zaten. Bioderma, Avene ye falan da bakacağım..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogumda odul mimin var, beklerim.

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....