21.05.2012

H&M Women’s Fall 2012 Lookbook

 

Daha önce Yeni H & M erkek sonbahar 2012 lookbook gördün, şimdi burada kadın lookbook bir bakalım! Nasıl muhteşem bir görünüyor? Her zaman olduğu gibi SEVİYORUM!Görünüyor stil ciddiye her şeyi istiyoruz, daha iyi ve daha iyi oluyor! Sonbahar için, H & M tüm heykelsi silüetleri ve kalın şekiller içeren "minimal maksimal buluşuyor" ile ilgili. Dokular ve minimal kıyafetler en üst düzeye çıkarmak için tüm kostüm takı paketleme Lots.

"Ben bu kadar çok seçenek, bu sonbaharda, ve kişiliğinin farklı şekillerde göstermek için yolları vardır seviyorum.Şık ve minimal parçaları, taze ve modern hissediyorum, ve yeni dokular, şekiller ve maksimalizm getirdiği dekoratif dokunuşlar ile giyildiğinde çok harika görünüyorsun, "Ann-Sofie Johansson, tasarım H & M Başkanı diyor.

Anahtar giysiler: Özel olarak hazırlanan mont, fermuarlı-ayak bileği bol pantolon, büyük boyutlu kablo örgü hırka, buklet kazak, uzun kollu elbise, yakasız bluz ceket, baskılı tayt.
Anahtar aksesuarlar: Kostüm takı süslenmiş omuz parçaları, boncuklu şapka, gizli platform hi-tops, şık katır ve boncuklu çanta.
















2 yorum:

  1. H&M'ye bayıloruuuuum. Yine harika, yine harika. Ama İzmir'e de bir açsalar mağaza:( Hadi onu yapamadılar online alışverişi açsalaaar. Aaaaah ahh:(


    Ben de beklerim:)

    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Of harika bir koleksıyon daha yaz bıle gemedı ama sadece bunları gıymek ıcın hemen sonbahar gelsın istiyorum şu an. En çok da aksesuarları sevdim eldiven, takılar, çanta, kemer hemen ama hemen almak ıstıyorum!

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....