3.05.2012

Yaka - Lanmak İstiyorum...




Yakalanma akımı son sürat devam ederken bende Yaka-lanmak istediğime karar verdim ve şimdi araştırma aşamasındayım. Acaba hangisini alsam diye telaş içine girmişken aslında bilmediğim bir çok arkadaşımında yaka tasarımı yaptığını unutmak istemiyorum. Hangisi hangisi olsun diye düşünüyorum şimdi. Ben karar veremiyorum modeller arasında kaldım ama burada sizin için beğendiğim yaka modellerini yayınlamak istedim. 

Bildiğiniz ve bana önermek istediğiniz yaka tasarımı yapan arkadaşlarınız varsa bende incelemek isterim. Belki onlardan Yaka-lanırım. Hadi bekliyorum.... Bana Yaka-larınızı önerin




Fashion By Pride  - Arkadaşım Elif'imin yakaları bunlarda . Şuan Lidyana'da satışta sizde bakıp inceleyebilirsiniz..


Yine tasarımcı arkadaşım Pinkylola'nın yakalarından beğenediğim






Buda yine Facebook'tan bir arkadaşımın sayfasından Muks Store Yakalarını da girip bakmanızı tavsiye ederim..

5 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim kuşum:) Çok mutlu oldum:)))) Mucxxxx

    YanıtlaSil
  2. mm benimde yakalrma bakabilirisnz :)

    YanıtlaSil
  3. * tubi bloğunu yazarsan cnm ziyaret edebiliriz

    YanıtlaSil
  4. Pötikare yaka çok hoş:) bir de altın sarısı size tavsiyem o eski dantel yakaları da gözden çıkamayın çok hoş durablir:)

    YanıtlaSil
  5. cok guzel bir yazi olmus, cok keyifli icinde pinkylola'da var hem ;)

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....