27.06.2012

EDITORIAL - Opal Butik ve Muhteşem Ürünleri


Opal Butik ile Twitter üzerinden tanıştık. Takipçim olarak sürekli benimle muhabbet eden bu arkadaşla sohbetimiz çok güzel ilerledi. bir gün Twitter da paylaştığı bir fotoğrafla başladı bu hikaye. fotoğrafta yaptığı ürünlerden vardı. O zamana kadar butiğini incelememiştim ve ürünlerini incelediğimde bunları sizinde görmeniz gerektiğini düşündüm. Sahibi Münire Hnm çok şeker bir bayan ve benim gibi birde kızı olunca tabi benim için daha yakın oluyor. Annelik bağbında...

Münire Hnm Kendi ağzından anlatıyor butiğini :
Opal Butik hikayemizden bahsetmem gerekirse 10 seneden fazla bir süre organizasyon işiyle uğraşıp, sizin gibi çocuk sahibi olduktan sonra kendi şirketimin de olması rahatlığıyla işlerimi biraz rölantiye almak zorunda kaldım. Fakat işleri evden yürütmenin, organizasyon gibi tam zamanlı ve çok yoğun bir işten sonra bana göre olmadığını anladım. Eşime, kızıma ve aileme daha fazla zaman ayırıp, hem de tam zamanlı çalışabileceğim iş arayışı içindeyken birden bu iş fikri belirdi. Şubat 2012 tarihinde yaklaşık bir senelik bir uğraş ve araştırmanın sonucunda Opal Butik’i faaliyete geçirmiş bulunmaktayız. Opal Butik’in diğer butiklerden farkı bayan giyiminde kumaşından dikimine kadar özenle seçilen kaliteli ürünleri, güncel fakat farklı tarzı, orijinal taşlı ve özel tasarım takıları, yastık ve abajur gibi özel tasarım ev aksesuarları, birbirinden şık ve kaliteli çantalarına kadar tüm özel ürünlerin bir arada bulunabilmesidir.








 

 

 



Bu kadar kısa bir zamanda çok iyi geri dönüşler alarak yaptığımız işte ne kadar başarılı ve doğru yolda olduğumuzu görebiliyoruz. İşime olan tutkumdan ve saygımdan dolayı daha fazla ne katabilirimler sonucunda Lea Gümüş’ten gümüş ve bronz takı tasarım kurslarına katılmaya başladım. Yani çok yakında kendi tasarımım olan takılarla, çok değerli müşterilerimi bir araya getireceğim. Eylül 2012 itibariyle de Moda Tasarımı eğitimlerim başlayacak. Yani hazır giyimin yanı sıra haute couture tasarımlarla butiğimi bir adım daha öne taşımak planlarımın arasındadır. 


  


Sonsuz hayallerim ve planlarımın arasından seçebildiklerimle Opal Butik hikayesini kısaca özetlemeye çalıştım. İstemenin ve hayal etmenin sonu yok, umarım herkes bir gün istediğini yapabilme şansını elde eder.

Sevgi ve sagılarımla,

Opal Butik / Beşiktaş

Münire Çakmak

Tel: 0212 288 57 54

Facebook.com/opalbutik

Twitter: @opalbutik

1 yorum:

  1. Merhabaa :)
    Bende bugün tanıdım kendisini.. Twitter hesabım korumalı olduğundan yazdıklarımı görmedi sanırım :(
    Mail adresleri var mı acaba elinizde?

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....