20.06.2012

Nine West Online Satış'ta

 Aslında zamanı gelmişde geçiyordu bile. Artık bir çok dünya markasının online satışı var Türkiye'de bunlar yeni yeni oturuyor. Olması gerekli çünkü bloğa yazı yazarken bile yorum yaptığımız ürünleri direk  Online Satışına yönlendirmek çok daha verimli bir tanıtım oluyor. Ben bunu hep düşünür ve söylerim ama tabi markalarımız Türkiye şartlarında geç fırsat buluyorlar Online ticarete. 


Neyse Sonunda Nine West de  Online Satışa başladı ve bütün ürünler var. Mağaza olan her şey artık elinizin altında. Gün içinde mağazaya gidip denediniz ama o an karar veremediniz diyelim. Hemen  Online Satış a girip istediğiniz ayakkabıyı alın tekrar gitmek derdinden kurtulun. Ben bunu diğer markalarda çok yaparım mağazada düşünüp karar veremediysem eve geldiğimde keşke alsaymışım dediğim anda online alırım..

Nine West bana göre bir klasik çizgilerini ürünlerini çok beğeniyorum ve severek her sezon takip ediyorum ve genelde bir iki ürün alırım. Rahatlığı da cabası. Sizde bu güzellikleri görmek ve keşfetmek için buyurun Online Satışa hadi...






1 yorum:


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....