10.07.2012

15 Saniyede Tırnak Eti Çıkarma ve Evde Manikür

Evde oldugum ve manikür yaptırmak için kuaföre gitmeye üşendiğim zamanlar basit manikürle kendi manikürcüm olabiliyorum. Ben her zaman manikür yaptıran değilim aslında iki eliminde baş parmak ve işaret parmaklarımda siğil olduğu için tehlikeli olabiliyor dışarıda yaptırmak bende arada bir yaptırıyorum genelde evde kendim yapıyorum manikürümü. Ve bunu Sally Hansen ürünleri ile sağlıyorum. Fotoğraflarım çok kaliteli olmasa da detaylar gözüküyor sanırım.
Adım adım neler yaptığımı aşağıda anlattım. Sizde kendiniz evde deneyerek basit şekilde manikürünüzü bitirebilirsiniz.

Malzemelerimiz bunlar...


Asetonla tırnaklarımdaki parlatıcı ojeyi siliyorum



Tırnaklarımızı kesip törpülüyoruz.


Ve Sally Hansen'ın 15 saniyede tırnak eti çıkarıcı jeli ile tırnaklarımızda ki fazlalık etleri çıkarıyoruz kolayca.




Jeli sürdükten sonra 15 saniye bekledim ve ben törpümün arka kısmı ile etleri içeri doğru itirek ve çıkarma işlemini yapıyorum


Tırnak etlerini çıkardık. Kenarlarını da yine makasla düzeltiyorum ardından


 Sally Hansen Tırnak Eti yağı ile E vitamin destekli bir yağ bu tırnak etlerini yumuşamasına ve tırnaklarımız yumuşamasını sağlıyor. Benim tırnaklarım biraz sert onun için bunu çok kullanıyorum her gün tırnaklarıma sürüyorum genelde. Bunu da tırnaklarımıza ve kenarına fırçası yardımı ile sürüp yediriyoruz sonra parmaklarımızla iyice.. 





 Daha sonra Sally Hansen Mit Yeşili ojesini tercih ettim ben bugünkü kıyafet kombinime göre bunu sürdüm. Oje sürmekte çokda iyi değilim ama becerebildiğim kadarı ile işte.


Daha sonra yine Sally Hansen 'ın elmas parlaklığı veren cilasını sürüyoruz ve işte tmm..