6.07.2012

ALIŞVERİŞ - Zara ve GAP indirimi

Dün biliyorsunuz indiirm başladı bende koşa koşa gittim denmez ama gittim işte... İlk önce kendim için bütün mağazayı talan ettim ama tek bir parça bile bulamaım dersemö ne dersiniz. Beğendiklerimin bedeni yoktu kafamı takılan bir kaç parça oldu ama almadan çıktım belki hafta sonu gittiğimde bakarım yeniden.. Üst kata çıktığımda ise bebek bölümünde çok sinir oldum bir çok model yoktu. Nedense Adana mağazaya gönderilmiyor birçok ürün  alabildiklerim kızımın bedenine uygun olanlar bunlar işte...
 
 

(Resimdeki fazlalık!! Digi kumandası Ecrin sayesinde her yerde gezebiliyor... :)) )
  


Zara baby'in jeanlaerini çok seviyorum kesimlerini falan çok da şık duruyor kızımında üzerinde. Ben sanırım böyle ciciş ciciş kız bebek büyütmeyi beceremiyeceğim giydirdiklerim hep benim kıyafetlerin küçük versiyonu gibi. Ne yapalım benim kızımda böyle işte..


Bütün sandaletleri giydik orada ve hiçbiri durmadı ayağında bunu geçenlerde Lacheen'in kızında da görmüştüm hoşuma gitmişti olan tek sandalette bu olduğu için buda bizim oldu.


Ahh GAP GAP !!! Keşke limitlerimi bitirmeden önce GAP'de uğrasaydım ama limitlerimi bitirip gitmiştim hafta sonu bir daha gideceğim ama almak istediğim çok şey vardı sadece bu sandaletleri kızım çok sevdi eline aldı bırakmadı bende ödemek zorunda kaldım tabi.. Ecrin Hnm, Ecrin hnm böyle her istediğinizi alamam haberiniz olsun !!! :) Bende sevmedim değil evin içinde ayağından çıkmıyor şimdi


Yorulduk tabi durağımız tabiki Kahve Durağı oldu.. Bu arada benim Kullandığım bebek arabasını merak edenler varmış. Arabam Concord Neo Travel sistem. Çok kullanışlı çok pratik ve harika bir sürümü var remsen kendi kendine gidiyor araba... Anne adaylarına veya arabasını yenilemek isteyenlere tavsiyem..


1 yorum:

  1. Güle güle kullansın Ecrin hanım cicilerini.Bende aynı kotun erkek bebiş için olanının en küçüğünü aldım,bakıp bakıp seviyorum:)

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....