26.07.2012

Bioderma Sebium Foaming Jel


Bioderma serisinden bir çok ürünü kullanıyorum. Severek kullandığım bu jel ile günlük temizliğimizi yapıyoruz. Bizli konuşuyorum çünkü eşimle beraber kullanıyoruz. Eşimin cildi fazla yağlı ve günlük temizlik yapması gerekiyor tıpkı benim gibi ona bunu kullanmasını önerdim ve şimdi çok memnun artık yüzüne dokunduğunda yağ hissetmediğini söylüyor. Bense tabi ki çok çok memnunum. Aile boyu bir cilt temizleyicimiz var artık. 





İki haftadır kullanıyoruz ve bu kadar azalmış.


Akne eğilimli ve yağlı ciltlerin ihtiyacı, sebum dengesinin tekrar sağlanmasıdır. İşte Sébium serisi de bu dengenin sağlanmasına yardımcı ve sebum kalitesinin yükseltilmesine destek olan ilk bakım serisidir. Fluidactive® kompleksi sayesinde karma ve yağlı cildin dengesini geri kazanmasına yardımcı olur.

Sébium Foaming Gel karma ve yağlı ciltlerin günlük kullanımına yönelik deterjan içermeyen likit temizleyici, derin temizleyici ve makyaj çıkarıcıdır. Sabun içermez, cildin hidrolipidik katmanı ile uyumludur. Çekici mavi rengini anti bakteriyel bakır sülfata borçludur. Çinko glukonat’ın anti bakteriyel etkisiyle temizlik ve korumayı bir arada sunar. Ciltte kuruma yapmaz.

Nemli cilde uygulanarak köpürtülür, nazikçe uygulandıktan sonra durulanır. Sabah akşam uygulayarak günlük bakımınızı tamamlayabilirsiniz.

Ve Büyük kampanya Bu ürünün bir alan bir bedavası var.


1 yorum:

  1. bEN DE SİSEYİ ARALADIM.COK MEMNUNUM.PARLAMA YOK ARTIK VE KURUTMUYOR.

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....