9.07.2012

Dukan diyetinde 3. Gün

Diyete gecen yazıda yazdığım zaman başlamayalım ondan iki uç gün sonra başladım sanırım. Ama tam başladım diyebilirim.

Yazıda yazdığım listeyi aldım ve başladım diyete geçtiğimiz Cumartesi başladım diyete ve suan cok iyi gidiyor. Hiç taviz vermeden devam ediyorum.

Cumartesi sabah kahvaltı yapamadan çıktım evde ve yolda sadece bir süt ictim

Öğle yemeği olarak ızgara yagsiz tavuk yedim.



Aksam yemeği olarakda 1,5 yemek kasığı yılan ve meyvesi yoğurtlar karışım yaptım onu yedim ve yani su. Su zaten hayatımın bir parçası susuz yaşayamam herhalde hele ki yazın. Ramazanda ne yapacagım bilmiyorum valla.

Pazar gunü benim icin tam bir iskenceydi çünkü piknik vardı arkadaşlarla ve onceden verilmiş soz olduğu icin mecbur gittim.

Sabah kahvaltı yapamadım yine süt ictim oraya gittiğimde saat 11.00 olmuştu ve sıcak sıcak gözleme ve sıkmaları herkes yerken ben sadece ayran icmekle yetindim. En cok sevdiğim şey sikmadir kendime nasıl hakim oldum bilemiyorum. Gerçi kızın 2 saatlik yol boyunca ağlaması ve beni delirtmesin buna etken olabilir. İştahımı kapatmıştık kesin o stres.

Ve öğle yemeği geldiginde pikniğin vazgeçilmezi mangal tabi. O salatalar pişmiş domatesler benim gözümün onunde mideye indirilirsen ben sadece ekmeksiz yağsın olarak yapılmış çöp şişlerden yedim. Ve bol bol ayran.

Millet yemek üstüne tatlıları ve buz gibi karpuzları yerken ben kızımla yürüyüşe çıktım.

Ve sonunda ortamda ayrıldım ve evimize doğru yola çıktık.

Aksam yemegi olarak balık yaptım. Yağarız olarak kekik,kırmızı biber ve balzamik sirke ile sosladigim balığı yanına bol soğan ekleyerek fırına sürdüm. Afiyetle yedim....;)))



Bu kadar iradeli olabilcegimi tahmin etmiyordum ama sanırım başarıyorum. Bugün üçüncü gün ve sabah kahvaltısında sekersin çay iki haslanmis yumurta ve kibrit kutusunun yarısı kadar beyaz peynir yedim. Sıfır ekmekle. Esim karşımda sıcaklık pide ile kahvaltı yaparken ben ise bunlari yedim ve kalktım. Birazdan bir bardak süt içeceğim.

Öğle yemeğinde soslu tavuk ve yoğurt yiyeceğim. Aksam içinse daha karar vermedim.