20.07.2012

LimangoBox Kutusu

Geçenlerde Limango'dan bir alışveriş yapmıştım ve alışverişimin miktarı yüksek olmasına rağmen kargo ücreti almaları garibime gitmişti bunu da Twitter'da dile getirdim. Ertesi gün Limango'dan arayan bayan arkadaşım size bir hediye göndermek istiyoruz yapılan hata için dedi. İletişim bilgilerime gönderilen hediye ise daha öncede almıştım LimangoBox ama burada yayınlamamıştım. Buda bahanesi oldu. Bu sefer kutunun içinden çıkanları sizinle paylaşmak istedim. Çoğu bildiğim kullandığım üründü ama denemediğim birkaç ürün vardı onuda deneme imkanım oldu.

Kısaca içinden çıkanlarda fotoğraf karelerine yansıyanlar....






Ürünlerin detayları ve özellikleri sitede de anlatılmış. Buyurun burada...

1 yorum:

  1. merhaba, payetli kumaşı nereden aldığımı sormuşsun. Kumaşçının ismini hiç hatırlamıyorum. Kapalı çarşıdan eminönüne inerken rasgele bir kumaşçıdan almıştım

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....