25.10.2012

Mutlu Bayramlar

Güzel mutlu bir günler olsun herkes için. Bayramın sevincini yeniden kazanalım en azından çocuklarımıza unutturmayalım. Bu Bayram 4 kişilik bir aile ile giriyoruz eşim, ben, Ecrin Nisa ve karnımdaki ufaklık. Mutlumuyuyum evet ama ne çabuk geçti zaman ne kadar hızlı büyüdüm ben hala eski bayramlar geliyor aklıma hala o bayramlar ve şeker heyecanım kurban kesilecek babam mangal yapacak heyecanı şimdi yok hiçbiri bayramlar bile almadım kendime bitti hepsi ama ne kadar çabuk büyüdüm ben böyle.

İki bebek annesi ne kadar çabuk oldum hayallerim umutlarımı ne zaman gerçekleştirdim hiçbirimi hatırlamıyorum büyüdüğümü hatırlamıyorum sadece şuan eski bir Bayram günümü ve o heyecanı hatırlıyorum

Umarım herkes için bütün hayalleri gerçekleşmiş mutlu bir Bayram sabahı olur veya en kısa zamanda o günler gelir bizi bulur.

Tüm Dostalarım Mutlu Bayramlar..... Buda şekerleriniz....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....