29.11.2012

Yeni bir tasarımcı - ELİF YABAN



Geçen gün Elif Yabanla kısa bir söyleşi yaptık. tasarımları son günlerde dikkatii çekiyordu ve tanışma fırsatı bulduk ve işte kısa bir şekilde Elif Yaban kimmiş tanıyalım.

Kısa bir şekilde kendimden bahsediyim size;

1983 doğumluyum. 2002'de üniversite için geldiğim İzmir'imden kopamadım. 9 Eylül'de Amerikan Kültürü Edb. ve İngilizce Öğretmenliği okuduktan sonra özel sektör hevesimle Londra'da MBA yaptım. Dönüş adresim yine İzmir oldu..

2.5 sene özel bir şirkette Yurtdışı toplantılarımın yoğunlukta olduğu bir şekilde çalışırken dahi sabah 6'da kalkıp işe hazırlanıp kendi diktiğim kıyafetlerle işe gidiyordum.. Derken ailemin bile beklemediği bir anda istifa ettim.. Bu süreçte dükkanımı bulup hazırlamaya başlamıştım bile :)

Çok geçmeden kendim dikip vitrine asmaya başladım ki talebe karşılık veremediğimi farkına varınca işleri biraz daha büyütmeli dedim :) Sonuç olarak
2 senedir Stiletto Butik'in başındayım..

ELIF YΛBΛN Design olarak tasarımlarımız zenginleşti,profesyonelleşti ve talep gören kitle sayısı artmaya başladı

İzmirlileri tasarım kıyafetlerle tanıştırıp onların uğrak noktası olmak benim için en büyük sevinç..

Şimdilik hikayem budur:)


Sosyal medya hesaplarim;

İnstagram :Stiletto Butik
Twitter: @stilettobutik
Facebook: Stiletto Butik

ELIF YΛBΛN 


Harika tasarımlarında bakalım neler varmış