20.02.2013

Balm Shelter Fondöten



Gratis mağazaları Adana'da açılmasıyla benimde Balm ürünleriyle tanışmam başladı. Bunu bir çok makyaj bloğunda görüyor ve denemek istiyordum. Yapısının ve kullanımın çok rahat ve kolay olduğundan bahsediyorlardı ve evet öyleymiş. BB kremlere eşdeğer bir bebek cildi görünümü sağlayan ve cildinizde ağırlaşmayan bir ürün. Fondöten kullanmayı pek sevmem aslında çok da kullanmam son bir yıldır BB krem kullanıyordum bunu kullanmaya karar vermem de kolay olmadı ama şimdi anlıyorum ki sanırım hep kullanacağım. Kapatıcılığı iyi derece pudra ile beraber daha iyi bir görünüm sağlıyor.. 





Satış fiyatı 39 küsür sanırım ama ben indirimle 19 küsüre aldım bunu. Gratis indirimleri için Twitter hesabını takip edin indirimleri kaçırmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....