12.02.2013

Hamilelik Halleri - Bio Oil Çatlak ve Leke Yok edici

Bio Oil Çatlak önleyici cilt lekelerini yok edici harika bir ürün tanıtımı yapmak istiyorum.. Takipçilerimin çoğu bilir ki bu benim ikinci hamileliğim ve ilk hamileliğimde Lierac marka jel krem kullanmış olmama rağmen malesef ki karnımda çatlaklar oluştu. Bu hamileliğimde ürün değiştirmeye karar verdim ve detaylı araştırmalar sonunca bu ürünü buldum.


Ve bu ürünü Türkiye'ye ithal eden Kozmoklinik firmasını duyunca nasıl sevindim tahmin edemezsiniz. Daha önceleri ürün yurt dışından temin ediliyormuş ve bu zorlu bi süreç. Şuan ise Yetkili Eczanelerde kolaylıkla bulabileceğiniz bu ürünle rahat bir hamilelik geçirebileceksiniz.




İşte yağın vadettikleri ve benim tecrübelerim.

Yeni bir yağ keşfetseydiniz neye çare olsun isterdiniz?


+ Yara izleri

+ Çatlak izleri

+ Cilt Lekeleri

Tek bir şişede tüm vücudun ihtiyaç duyabileceği birçok özelliği bir araya getiren Amerika’nın 1 numaralı cilt bakım yağı Bio-Oilartık Türkiye’de!

Güney Afrika topraklarından gelen bu mucizevi yağ, içeriğindekidoğal bitki özleri (Chamomile, Rosemary, Calendula,Laveneder),A ve E vitaminlerinin karşımı ile maksimum etkiyi sağlayarak cildin yenilenmesine, iyileşmiş yara izlerinin, çatlak izlerinin ve cilt lekelerinin görünümünü düzletmeye yardımcı olur. Bio-Oil’in benzersiz formülünde bulunan Purcellin Yağı da ürün içeriğinde bulunan bitki özlerinin ve vitaminlerin cilt tarafından kolayca emilmesini sağlarken, aşırı yağlı hissinin engellenmesini sağlar.

Bio-Oil neden hayatınızda olmalı?

Bio-Oil, 3 yıla kadar oluşmuş tüm yara, ameliyat izlerini ve çatlak görünümünü gözle görünür oranda azaltmaya yardımcı olurken, hamilelik boyunca düzenli kullanımda çatlak oluşumunu da engeller.

Fiyatı: 25 TL

Ve benim tecrübelerim. Şuan 33 haftalık hamileyim ve karnım yavaş yavaş gerilmeye başladı ve kaşıntılar vardı ürünü bir aydır devamlı kullanıyorum ve kaşıntılar yok artık. gerilmeleri çok fazla hissetmiyor kuruluk ve damarlar gözükmüyor. Doğumdan sonra asıl harikasını keşfedeceğim sanırım. Sonuçları yine sizinle paylaşacağım

16 yorum:

  1. Peki olusmus catlaklarinizda gozle gorulur azalma varmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef daha gözle görülür birşey yok ama zaten kullanım kılavuzunda 3 ay düzenli kullanımdan sonra çözüme kavuşabilirsiniz yazıyor. Karnımın gergin olmasının da buna katkısı olabilir tabi ben farketmiyorlar olabilirim. Doğumdan sonra kesin sonuçlara ulaşacağıma eminim. Denemeye değeceğini düşünüyorum gayrimenkul bir fiyatı var çünkü

      Sil
    2. Denemeyi dusunuyorum tesekkurler :)

      Sil
  2. Super bir urun. benim hamilelik catlaklarim yok ama kilo alip vermeden dolayi olusan catlaklarim icin denedim ve cok basarili. boot'slarda deli gibi satiliyordu ben de gaza gelip aldim ama iyiki denemisim. Turkiye'ye gelmesi super oldu

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar gerçekten işe yarıyor mu yoksa yorum olsun diye mi yazıyorsunuz

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar gerçekten işe yarıyor mu yoksa yorum olsun diye mi yazıyorsunuz doğum çatlaklarını yok ediyor mu?

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar gerçekten işe yarıyor mu doğum çatlaklarını yok ediyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli kullanımda işe yarıyor evet ama bu 3 4 aylık bir süreç

      Sil
  6. arkadaşlar bende almak istiyorum ama kimisi kötü yorum yapıyor işe yaramıyor diye kimiside işe yaradığını söylüyor sizce almalımıyım?

    YanıtlaSil
  7. Bende daha deneme aşamasındayım. 3 ay kadar uzun süreli kullanımlarda etkili olduğu yazıyor. Deneme sonunda tekrar bir yazı yazacağım

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten etkili.

    YanıtlaSil
  9. bende kullanıyorum hamileliğimin son ayı ve bırden çatlaklarım oldu reklamlarda görüp aldım bir haftadır kullanıyorum morluk derecesindeydi çatlaklarım ve şuanda baya düzeldi gb kökten kurtulana kadar kullanmayı düşünüyorum:))))

    YanıtlaSil
  10. Bende hamileyim kullanıyorum ama hiç bir işe yaramadı 30.haftamda catlamaya başladım hala ısrarla kullanıyorum ama bişey farketmedi ayrıca çok büyük karnimda yok.

    YanıtlaSil
  11. 20 gündür kalça ve bacak için sabah akşam kullanıyorum. hiçbir değişiklik yok sadece masaj yapmış oldum bebeyağı gibi düşünün. sanırım hiç faydası yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 günlük bir kullanımla etkili değil zaten içerisindedir bahsediyor 3-4 aylık bir süreç.. Bendeki çatlakları

      Sil
    2. Yok etti ama brn bir yıl düEnli kullandım bunu

      Sil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....