19.03.2013

Hediye - Bionesia El & Vücut Bakım Losyonu



Bu ürünü deneme şansı yakalayan arkadaşımı random.org ile belirledim 13 kişi arasından 7.kişi kazandı. Şanslı arkadaşım undenied oldu. arkadaşa mail ile bildirim yapacağım. en kısa zamanda bilgilerini göndermesi halinde hediye firma tarafından gönderilecektir... 



Doğumla birlikte ara verdiğim yazılarıma geri dönüyorum... Geçen hafta gönderilen ama benim fırsat bulup yazamadığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Ürünü Lilakutu web sitesindende bakabilirsiniz Bionesia El Vucüt Losyonu. Argan yağı içeriği sayesinde mükemmel emilimi var ve etkisi banyodan sonra kullanımlarda süper.

Bionesia El ve Vücut Bakım Losyonu, cilt yapısını güçlendirir. Nemlendirici etkisiyle cildin uzun süre nemli kalmasını sağlar. Cildi yumuşatır ve elastikiyetini arttırır. Cilde doğal bakım yaparak canlılık kazandırır. Kuru ciltlerin tüm gereksinimini karşılamak üzere formüle edilmiştir. Su bazlı yapısı ile elinizde yağlı his bırakmıyor ve sürdükten hemen sonra elinize örgünüzü alıp işleyebilirsiniz bile....



Ben bu ürünü çok beğendim benim gibi bir kişi daha kullansın istiyorum bir kişiye hediye edeceğim. Bu yazının altına yorum bırakan bir arkadaşıma bu üründen hediye edeceğim.  31 Mart'a kadar yorumlarınızı yazın bu ürünü deneme şansını yakalayın


Denemek yorumlamak isteyen arkadaşlarımı bekliyorum....

13 yorum:

  1. bu tarz ürünleri denemeyi çok seviyorum <3 umarım şanslı kişi olurum

    burcu b.
    kontes.b@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. :D walla denemek isterim

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ayy merak ettim çok (: hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün inş (: www.sherfinka.com

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun oğlun allah banada nasip eder inş.
    denemk isterim duykuaydin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Çok kuruyan bir el yapısına sahip biri olarak denemek isterim :)
    Emir bebek hayırlı uğurlu olsun sağlıkla büyüsün inş..sevgiler..
    gozdealkal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun:)
    denemek isterim sen beğendiysen

    sunaktug@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Argan varsa ben de varım:)

    Ben de denemek isterim.

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. deneme şansını yakalayan kişi olmayı çok isterim
    sevgiler..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. bende çok meraklıyımdır bu tür ürünlere katılmak istiyorum feride28@gmail.com feride ismailoğlu

    YanıtlaSil
  10. Denemek isterim, teşekkürler :)

    annabell_lee_dk (at) yahoo (dot) com

    YanıtlaSil
  11. Çok merak ettim.Sürekli el yıkayan,kuru cilt yapısına sahip olan biriyim.Denemek isterim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. mailim cingifilli@gmail.com;)

    YanıtlaSil
  13. bende pek merakladım.zira köy öğretmeniyim ve bulunduğum yerde sular çok fena.kutu kutu krem bitiriyorum.bol şanss.
    narin yücel
    narin_zenfree@hotmail.com

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....