22.05.2010

Clarins Güneş Kremi ve Clinique Yüz Spreyi

Geçen senen kötü bir yaz geçirmek zorunda kalmıştım. Yüzüm akne salgınına uğramıştı sanki. İlk defa yüzümde bu kadar çok sivilce görmüştüm. İki aylık ilaç tedavisi ile geçti çok şükür hemde düğünden bir ay önce bütün yüzüm iyileşti. Sonradan araştırdım kullandığım Loreal ürünleri ve Vichynin güneş kremini kullanıyordum. bunları hemn bıraktım, makyajı bıraktım bir süre. Bu yaz ürünlerimi deiştirmeye kaar vermiştim. Bugünde bunları aldım. Güneş kremi olarak Clarins deniyeceğim bu sene. Diğeride Clinique yüz spreyi. Yazın ferahlamak amacı ile kullanıyorum birazda nemlendirme özelliği tabiki daha fazla. Makyajdan önce ve sonra kullanabiliyorsunuz. Güneş kremi ile ilgili bir olumsuz sonuç olursa yazarım. Umarım güzel bir yaz geçiririm bu sene. Olumsuz br şey olmaz yüzümde yine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....