GAP’in sonbahar kampanyası LOS ANGELES TASARIM EKİBİNİ konuk ediyor ve gerçek insanları kullanarak beklenmedik bir hikaye anlatıyor.
“1969: L.A. and Beyond” kampanyası , Gap1969 koleksiyonun perde arkasındaki karakterlere ve tüm dünyada jean’lerin hergün herkes tarafından nasıl giyildiğine derin bir bakış açısı sunuyor.
New York, 01 Ağustos, 2011- Gap’in çok iyi saklanan sırlarından biri gün ışığına çıkıyor- Gap’in yeni global pazarlama kampanyası Los Angeles’taki denim tasarım stüdyosundan bize Gap’in 1969 sonbahar koleksiyonu hikayesini tüm yönleriyle anlatıyor. Denim’in arkasındaki kişiliklerle başlayarak, 1969:L.A.and Beyond, tasarımcıların ve onların nasıl hergün bir araya gelip en yeni denim yıkamalarını, denim modellerini ve denim kumaşları yarattıklarını şeffaf bir şekilde sunuyor.Kampanya çekimlerinde ise onları stüdyodan gerçek hayata aktararak, denimlerin çeşitli şehirlerde nasıl canlandığını gösteriyor.
Kreatif Direktör Rosella Giuliani öncülüğünde , 1969 tasarım ekibi; toplu olarak sanatçılar, müzisyenler, aktif spor severler ve modayı belirleyen bir gruptan oluşmaktadır. Ürün sorumlusu Masako Konishi, modayı akıldan daha çok sezgileriyle hissedip,katı kuralların aksine duyguları uygulayıp kendi moda seçimlerini yaparken ,Kadın Koleksiyon tasarım direktörü, Nicole King-Burroughs,stil yaratırken ilhamını sanattan alıyor.Cale Margol,denimi kanvas gibi kullanarak modern ve progresif bir hikaye anlatırken,Erkek tasarım direktörü,Jason Ferro, asi bir patenci,sörfçü ve müzisyen özgeçmişini tasarımlarına yansıtıyor. Bu sektöre 16 yaşındayken başlayan Yıkama uzmanı Rob Crews’un tutkusu ise yaratıcı aşamalarla ham denimi el işçiliğiyle şekillendirmek....
Hello darling for participate at the "YELLOW COMPETITION" follow my blog and sent to my e-mail anna.bnf@hotmail.it an outfit with something yellow! You have 3 days :)
YanıtlaSilThe yellow ball
mükemmel ürünler bunlar teşekkürler...
YanıtlaSil