17.03.2010

Çorap Delisi Gerçek mi?


Çorap delisi istanbullu, tahminen yükseklisans öğrencisi bir hanım kızımızın projesi. Kendi ağzından aktarırsak;

Önümüzdeki üç ay, kesin sayı vermek gerekirse 180 gün boyunca tek bir siyah elbiseyle bambaşka kılıklar yaratacağım. Aksesuarlar, ayakkabılar, saçlar ve elbette çoraplar. Herşeyi değiştirecek olan onlar. Sanırım bütün gün kaç kişi girmiş diye bakmakla geçecek.
Projenin adresi de http://corapdelisi.blogspot.com, girip bakmanızı, ve projeyi az biraz yakından incelemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.
Sevgili hanım kızımız bu projeyi yaparken; bir noktada Penti’nin bu projeden haberi oluyor ve kızımıza, projenin sonuna kadar tüm çorap masraflarını karşılayarak sponsor olmaya karar veriyorlar. Bu sayede Penti; neredeyse hiç çaktırmadan muhteşem bir kampanyaya başlamış oluyor. Hem proje hem de Penti’nin bu hareketi hakikaten çok başarılı!
Derken; lüzumundan çok uyanık bendeniz; sitedeki fotoğrafların oldukça profesyonel çekildiğini fark ediyorum. Şahsen çok sevmesem de iyi bir makina olan Pentax K10D kullanmış hanım kızımız. Başarılı flash kullanımı (hatta gölgelere bakarsak clip-on flash bile olabilir(?)), Snow Leopard’da Picasa 3.0 ile düzenlenmiş fotolar… Derken fotorafların exif içine gömülü çekilme tarihleri gözüme çarpıyor. Şu an 50. gününde olan projenin tüm fotoları (düzenlenme tarihleri farklı olsa da) 22-23 Ocak 2010 tarihlerinde çekilmiş. Ki, fotoğraf tarih, saat ve isimlerinin de sıraları akışa uymuyor. E hani 180 gün?
Derken; içime bir şüphe düşüyor. Ya bu proje Penti için yapılmış bir viralse? Böyle bakınca herşey anlam kazanıyor. Ve Penti’ye koca bir alkış istiyorum. Belki de son zamanlarda yapılmış en güzel viral çalışmalarından biri için. Zannımca benden başka Exif’e bakacak adam yoktur takipçilerinizin arasında. Eğer Exif bilgilerini silseydiniz, ben de bunun viral olduğunu anlamadan “ne güzel len” şeklinde bakardım olaya şüphesiz, ki halen de bakıyorum :)
Yok eğer viral değilse; e hanım kızım, hani 180 gün, 1 elbise? :)

Sevgilerle Efendim.

{reklamani}

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....